نقل قول نوشته اصلی توسط faranetwork نمایش پست ها
تلفنی جواب نمیدهند و میگن مشکل حقوقی هست و باید با legal پیگیری کنید با ایمیل که جواب سر بالا میدن! سرورها هنوز فرمت نشده! ولی خوب باز هم نکردن پنل رو! دیگه از دست ما کاری ساخته نیست! ما نهایت فشارمون رو در آخرین ایمیلمون امروز به دیتاسنتر با شکایت رسمی کسی که در آمریکا پرداخت میزده انجام دادیم! که از OVH شکایت شده بابت این مشکل! دیگه بیش تر از این کاری ساخته نیست! ما 12.000 یورو رو هم پرداخت کردیم! که کاربران فکر نکنند ما پول ها رو خوردیم یا فرار کردیم یا هر چیز دیگه

قابل توجه کسانی که تاپیک رو آپ میدنن . بنده خدا آقای پارسیان به زبون بی زبونی گفته نکات های قرمز شده را درک و بخونید
1 کاری از دست ساخته نیست
2 - تا کار به جای باریک نرسه که شکایت نمیشه
3-جواب سر بالا دادن به نظر شما ایرانی ها برای چی هست ؟ یعنی کاری ساخته نیست

نکته آبی رنگ ( سرور ها فرمت شده والان سرور بنده به مشتری جدید OVH فروخته شده و سیستم عامل Esxi نیست و همچنین سطح دسترسی نداریم و توی هندل OVh هم نیست

login as: root
root@176.31.125.x's password:
Access denied
root@176.31.125.X's password:
لطفا تاپیک رو به روز نکنید و الباقی کاراهاتون رو از طریق نهاد و راه های دیگر پیگری کنید . خداحافظ دوستان .