-
September 17th, 2012, 16:08
#41
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
زمانی که سررسید سرویستون 20 میلادی هست! باید همان روز شرکت مورد نظر فاکتور شما را پرداخت کند. زیرا باتوجه به نرخ ارز ، تعلل در پرداخت = ضرر
در این حالت خریدار هیچ هزینه ی ما به تفاوتی را نباید پرداخت کند
حال میرسیم به دیتاسنتری مثل هتزنر که دوره پرداخت و صدور فاکتورهاش وسط ماه میلادی و آخر آن هست که در این حالت شرکت سرویس دهنده باید فاکتورهاشو روی اون تاریخ تنظیم و براساس نرخ ارزآن روز با کاربر حساب کنه و یا قید کنه که این نرخ علی الحساب هست.
راه حل دیگر برای این دسته فروشندگان سرور که با جاهایی مثل هتزنر کار میکنند: اگر خارج از آن روز مشخص فاکتور صادر میکند.بلافاصله ارز آن سرویس را تهیه کند و در حساب یا بصورت کش در اختیار داشته باشد. در این حالت نه فروشنده ضرر میکنه نه خریدار.
اگر موارد بالا ذکر نشده یا عمل نشده مقصر فروشنده هست و هیچ ربطی به کاربر ندارد.
-
تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید
-
September 17th, 2012 16:08
# ADS
-
September 17th, 2012, 16:45
#42
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟

نوشته اصلی توسط
itjavani
زمانی که سررسید سرویستون 20 میلادی هست! باید همان روز شرکت مورد نظر فاکتور شما را پرداخت کند. زیرا باتوجه به نرخ ارز ، تعلل در پرداخت = ضرر
در این حالت خریدار هیچ هزینه ی ما به تفاوتی را نباید پرداخت کند
حال میرسیم به دیتاسنتری مثل هتزنر که دوره پرداخت و صدور فاکتورهاش وسط ماه میلادی و آخر آن هست که در این حالت شرکت سرویس دهنده باید فاکتورهاشو روی اون تاریخ تنظیم و براساس نرخ ارزآن روز با کاربر حساب کنه و یا قید کنه که این نرخ علی الحساب هست.
راه حل دیگر برای این دسته فروشندگان سرور که با جاهایی مثل هتزنر کار میکنند: اگر خارج از آن روز مشخص فاکتور صادر میکند.بلافاصله ارز آن سرویس را تهیه کند و در حساب یا بصورت کش در اختیار داشته باشد. در این حالت نه فروشنده ضرر میکنه نه خریدار.
اگر موارد بالا ذکر نشده یا عمل نشده مقصر فروشنده هست و هیچ ربطی به کاربر ندارد.
هیچ نکته ای ذکر نشده! و راه حل اصلی و درست برای فروشنده همان است که شما فرمودید.
-
تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید
-
September 17th, 2012, 19:01
#43
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
فعلا منتظر هستم ببینم سرویس دهنده در تیکت چه پاسخی خواهد داد....
-
تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید
-
September 17th, 2012, 20:24
#44
عضو انجمن
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
تحسین میکنم که اسم فروشنده را نبردید . بنده هم ازشون سرور دارم و مشکل مشابه شما همین بس که اعتبارشون و کیفیت کارشون بی نظیر هست .
اما بابت این کارشون فوق العاده ضعیف و غیر حرفه ای عمل کردند. بنده به هیچ وجه همچین مبلغی نمی پردازم . اگر هم مشکلی پیش بیاد شکایت خواهم کرد ...
-
تعداد تشکر ها ازMasoud.B به دلیل پست مفید
-
September 18th, 2012, 01:20
#45
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟

نوشته اصلی توسط
Masoud.B
تحسین میکنم که اسم فروشنده را نبردید . بنده هم ازشون سرور دارم و مشکل مشابه شما همین بس که اعتبارشون و کیفیت کارشون بی نظیر هست .
اما بابت این کارشون فوق العاده ضعیف و غیر حرفه ای عمل کردند. بنده به هیچ وجه همچین مبلغی نمی پردازم . اگر هم مشکلی پیش بیاد شکایت خواهم کرد ...
درسته، البته ما هم راضی به ضرر کردن ایشان و دیگر همکاران ایشان نیستیم ( شاید سرویس دهنده ما و شما یکی نباشد اما در کل فرقی نمی کند ) اما همانطور که چندین بار گفتم الان پرداخت این مبلغ با عقل جور در نمیاد، ایشان باید خیلی زودتر دوره پرداخت ها را با دوره پرداخت دیتاسنتر هماهنگ می کردند تا چنین مشکلی پیش نیاد. حالا هم که پیش آمده مقصر آن مشتری ها نیستند.
-
تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید
-
September 18th, 2012, 11:05
#46
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
ظاهرا قصد پاسخگویی حتی از طریق تیکت را ندارند و ما احتمالا مجبور به پرداخت این مبلغ هستیم....
-
تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید
-
September 18th, 2012, 13:04
#47
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
یک روزگاری فارکس کار می کردیم. خیلی حرفه ای، حتی نماینده و واسطه رد و بدل پول به چند کارگزار آن هم شده بودم. در دانشگاه تهران هم تدریس آموزش تحلیل تکنیکال می کردم. یکی از فعالترین فروم های فارکسی را هم با بیش از 2000 عضو فعال داشتم. یک روز در سال 2009 یکی از این کارگزار ها اعلام ورشکستگی کرد و پول من و همه مشتریانش را یک جورایی بالا کشید. خیلی هم تحقیق و پیگیری کردیم اما به جایی نرسید.... بگذریم! اما می دانید چه شد؟ هم مشتریان با اینکه می دانستند من واسطه ای بیش نبودم راه شکایت از من را پیش گرفتند و کار به دادگاه و وکیل بازی و ... هم کشید. دادگاه که اصلا نمی فهمید فارکس چیه و قاضی ها آن را یا گولد کوئست مشابه فرض می کردند. در نهایت بنده هر چه داشتم از زمین و خانه و ماشین و طلا و ... فروختم و حدود 250 میلیون خسارت به این افراد پرداخت کردم و با مانده حدود 60 میلیون تومان بدهی از نقطه زیر صفر شروع کردم.
من تاوان اشتباه خودم را دادم. اشتباه من واسطه شدن در واریز و برداشت پول بود که هیچکس آن را اشتباه نمی داند!
حالا در مورد این بحث با اینکه همه افراد تایید می کنند فروشنده اشتباه کرده آیا نباید تاوان آن را بدهد؟ و ما مشتریان به اجبار باید با ایشان همکاری کنیم؟
-
تعداد تشکر ها ازshivahost به دلیل پست مفید
-
September 18th, 2012, 21:08
#48
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
متاسفانه آخرین پاسخ شرکت گذرگاه جهانی محلات در تیکت های ما این بود:
متاسفانه در صورت عدم پرداخت سرور سرور شما در دوره بعد تمدید نخواهد شد
ما هم مجبوریم پرداخت کنیم و به پاس خدمات خوبشان با هاشون فعلا ادامه دهیم. اما افرادی که می خواهند تازه با این شرکت کار کنند انتظار همچین مواردی را داشته باشند....
-
تعداد تشکر ها ازshivahost به دلیل پست مفید
-
September 18th, 2012, 22:06
#49
عضو دائم
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟
صورتحساب مربوطه برای ما مبلغ سنگینی نبود و پرداخت آن را انجام دادیم.... امیدواریم پس از این مشکل مشابه نداشته باشیم.
از پیام های خصوصی که گرفتم متوجه شدم برای بعضی دوستان صورتحساب های سنگین تری هم صادر کرده اند که امیدوارم بتوانند با هم مشکل خود را حل نمایند.
-
تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید
-
September 19th, 2012, 15:30
#50
پاسخ : آیا این درخواست پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز صحیح است؟

نوشته اصلی توسط
shivahost
سلام،
حدود 2 ماه پیش از یکی از همکاران سروری تهیه کردیم که مبلغ هزینه ماهانه آن 172 هزار تومان بود. ماه بعد در تاریخ 18/8/2012 با توجه به افزایش نرخ ارز در آن روز صروتحساب به 186 هزار تومان رسید (14 هزار تومان افزایش) که با توجه به افزایش قیمت ارز در آن روز منطقی به نظر می رسید و ما پرداخت کردیم.
امروز برای آن صورتحساب یک ماه پیش از ما تقاضای 77500 تومان ما به التفاوت نموده اند برای اینکه دلار بسیار گرانتر شده است. درسته قیمت امروز سرور به 245 هزار تومان رسیده و برای تمدید این ماه آینده مشکلی نداریم و هزینه جدید را پرداخت می کنیم.
اما برای صورتحساب ماه قبل درسته که از ما الان پس از یک ماه، ما به التفاوت درخواست کنند؟ بهانه هم این است که فاکتور ها را الان باید پرداخت کنیم! آیا اگر دلار ارزان می شد ایشان مابقی را به ما برگشت می داد که حالا که گران شده تقاضای پرداخت از ما می کند؟
به نظر من این ریسک کاسبی است. ایشان آن روز که از ما پول گرفتند می توانستند مستقیما به دلار تبدیل کنند اما به خیال ارزان شدن گفتند بگذاریم یک ماه بعد که لازم داریم ارزانتر می شود و تهیه می کنیم و سود بیشتر می کنیم گران هم شدن از مشتری می گیریم! این درسته؟؟؟؟؟؟
ایشان خودشان باید ضرر ریسک خود را بپذیرند! نه؟
این کاملا درست است . پس مطلبی دارم به آن تامین کننده شما:
پذیرفتن ریسک
یاد گیری پذیرفتن ریسک، مهمترین مهارت معامله گری است.
شکاف روانشناختی عمیقی بین ریسکی انگاشتن معامله و پذیرفتن ریسک نهفته در ذات هر معامله وجود دارد.
اگر شما قادر نباشید بدون ناراحتی روحی(به ویژه ترس) به معامله بپردازید. پس هنوز نیاموخته اید که ریسک موجود در معامله گری را بپذیرید. این مشکل بزرگی است.
زیرا هر اندازه ریسک را نپذیرفته باشید به همان اندازه از آن اجتناب می کنید و اجتناب از چیزی که غیر قابل اجتناب است تاثیرات مخربی بر روی توانایی های شما در حرفه معامله گری می گذارد. "مارک داگلاس"
ویرایش توسط itmseven_gmail_com : September 19th, 2012 در ساعت 15:34
-
تعداد تشکر ها از itmseven_gmail_com به دلیل پست مفید