سلام.
ببینید، کافیه همین مواردی رو که انجا گفتید، به زبان انگلیسی با یک ایمیل غیر ایرانی و با استفاده از VPN برای ARIN بفرسنید.
بعد از شما Proof of Concept میخواد که میشه مدارک صحبت های شما.
کافیه چند تا از Invoice هاتون رو که از این شرکت گرفتید + ایمیلی که مشخصات سرور توش نوشته شده بود (با نشان دادن IP مذکور) و وضعیت فعلی IP که در کمتر از 1 هفته به سرور دیگه ای داده شده و تحویل مشتری جدید شده برای ARIN شرح بدید.
اینطوری ARIN با دیتاسنتر تماس میگیره و ازشون توضیح می خواد و در صورت حقیقت بودن صحبت های شما، همون IP Block رو مسدود می کنه از دیتاسنتر و در صورت دریافت شکایت های متعدد در مورد این مشکل، کلاً اون دیتاسنتر Disqualified میشه که در کل دیگه هیچ وقت نمی تونه IP Block بخره و دیتاسنتر بدون IP Block مساوی هست با کامپیوتر بدون سیم برق !
با تشکر.