فروشنده در پاسخ به تیکت فرمودند:
اول اینکه وظیفه خود را انجام داده اید و نباید منتی بر خریدار باشد.
در چند ماه گذشته همواره اختلاف هزینه ی دریافتی از مشتریان و هزینه ی تمام شده ی ارز در زمان حواله وجود داشته که شرکت آنها را پرداخت کرده تنها این ماه به علت اختلاف خیلی زیاد این مبلغ از مشتریان دریافت می شود
دوم اینکه الان هم فکر می کنم باید به همان سبک و سیاق گذشته خود انجام وظیفه نمایید و ضرر بی درایتی شما را من خریدار نباید پرداخت کنم.
سوم اینکه به نظرات همکاران در این تاپیک هم نگاهی بیاندزید.