-
December 14th, 2009, 09:48
#21
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
iranwebwork
اين و يادم رفت بگم دقيقا 4 روز بعد بسته شدن سرور - در حالي كه ما براي اين مشكلات با ديتا سنتر در مكاتبه بوديم ديديم آي پي من داره پينگ ميده . خوشحال از اينكه اوكي شده. نگو كه اصلا آي پي مارو به يكي ديگه دادن!!!
مسخره ترین چیزی که تو عمرم دیدم !
-
-
December 14th, 2009 09:48
# ADS
-
December 14th, 2009, 11:34
#22
عضو انجمن
پاسخ : تجربيات من از worldstream
از اینکه دوستان اطلاعاتشون رو گفتن ممنونیم
پس چرا بعضی ها از این دیتاسنتر دفا میکردن؟ !!!!
ارائه مستقیم خدمات شرکت SUBHOSTING.NET در ایران
سرور های کاملا مدیریت شده مجازی و اختصاصی - ارائه و مدیریت کامل Cluster - پشتیبانی 24/7
jalal[at]subhosting[dot]net
-
-
December 14th, 2009, 16:43
#23
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
iranwebwork
اين و يادم رفت بگم دقيقا 4 روز بعد بسته شدن سرور - در حالي كه ما براي اين مشكلات با ديتا سنتر در مكاتبه بوديم ديديم آي پي من داره پينگ ميده . خوشحال از اينكه اوكي شده. نگو كه اصلا آي پي مارو به يكي ديگه دادن!!!
سلام.
جالب بود !
پس به این نتیجه میرسیم که اون موقع که من گفتم این شرکت مشکل IP داره و همه بر علیه من قیام کردند و گفتند که داری تخریب می کنی و دیگر نماینده ها به تمسخر گفتند که "شما بروی analyze کن" و ... حرف بنده درست بود و جوابی هم داده نشد.
در ضمن، اینطور مشخص هست که قانون ARIN IP Recycling هم در این دیتاسنتر رعایت نمیشه و در نتیجه مشکلاتی مثل Spam Report های مختلف که ممکن هست مربوط به مشتری قبلی باشه، برای مشتری جدید که صاحب IP در سرور جدید خود هست نسبت داده میشه !
متاسفانه این مشکل رو شرکت XLHost هم داره که واسم سوال هست که با داشتن این همه IP بازم این قانون رو رعایت نمی کنند!
عجیبه ... اینها قوانینی هست که *باید* توسط تمام دیتاسنتر ها رعایت بشه واگرنه شرکت ARIN از ارائه IP به شرکت های خاطی خودداری خواهد کرد.
اگر تمایل به ادامه موضوع دارید، میتونید این مورد رو به شرکت ARIN گزارش بدید و بسته شدن دیتاسنتر هایی مثل Worldstream رو به چشم ببینید ... 
با تشکر.
-
-
December 14th, 2009, 17:06
#24
عضو دائم
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
aria
سلام.
جالب بود !
پس به این نتیجه میرسیم که اون موقع که من گفتم این شرکت مشکل ip داره و همه بر علیه من قیام کردند و گفتند که داری تخریب می کنی و دیگر نماینده ها به تمسخر گفتند که "شما بروی analyze کن" و ... حرف بنده درست بود و جوابی هم داده نشد.
در ضمن، اینطور مشخص هست که قانون arin ip recycling هم در این دیتاسنتر رعایت نمیشه و در نتیجه مشکلاتی مثل spam report های مختلف که ممکن هست مربوط به مشتری قبلی باشه، برای مشتری جدید که صاحب ip در سرور جدید خود هست نسبت داده میشه !
متاسفانه این مشکل رو شرکت xlhost هم داره که واسم سوال هست که با داشتن این همه ip بازم این قانون رو رعایت نمی کنند!
عجیبه ... اینها قوانینی هست که *باید* توسط تمام دیتاسنتر ها رعایت بشه واگرنه شرکت arin از ارائه ip به شرکت های خاطی خودداری خواهد کرد.
اگر تمایل به ادامه موضوع دارید، میتونید این مورد رو به شرکت arin گزارش بدید و بسته شدن دیتاسنتر هایی مثل worldstream رو به چشم ببینید ...
با تشکر.
دقیقا چطور باید گزارش بدیم؟
-
تعداد تشکر ها از Arashdn به دلیل پست مفید
-
December 14th, 2009, 17:30
#25
پاسخ : تجربيات من از worldstream
سلام.
قوانین و مقررات در این صفحه نوشته شده:
https://www.arin.net/abuse.html
توجه داشته باشید که با نام/ایمیل/IP ایرانی به هیچ وجه ارتباط برقرار نکنید واگرنه رسیدگی نخواهد شد.
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید
-
December 15th, 2009, 13:25
#26
عضو دائم
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
aria
سلام.
قوانین و مقررات در این صفحه نوشته شده:
https://www.arin.net/abuse.html
توجه داشته باشید که با نام/ایمیل/ip ایرانی به هیچ وجه ارتباط برقرار نکنید واگرنه رسیدگی نخواهد شد.
با تشکر.
یه کم سخت شد
حالا چی بگیم؟
-
-
December 15th, 2009, 15:27
#27
پاسخ : تجربيات من از worldstream
سلام.
ببینید، کافیه همین مواردی رو که انجا گفتید، به زبان انگلیسی با یک ایمیل غیر ایرانی و با استفاده از VPN برای ARIN بفرسنید.
بعد از شما Proof of Concept میخواد که میشه مدارک صحبت های شما.
کافیه چند تا از Invoice هاتون رو که از این شرکت گرفتید + ایمیلی که مشخصات سرور توش نوشته شده بود (با نشان دادن IP مذکور) و وضعیت فعلی IP که در کمتر از 1 هفته به سرور دیگه ای داده شده و تحویل مشتری جدید شده برای ARIN شرح بدید.
اینطوری ARIN با دیتاسنتر تماس میگیره و ازشون توضیح می خواد و در صورت حقیقت بودن صحبت های شما، همون IP Block رو مسدود می کنه از دیتاسنتر و در صورت دریافت شکایت های متعدد در مورد این مشکل، کلاً اون دیتاسنتر Disqualified میشه که در کل دیگه هیچ وقت نمی تونه IP Block بخره و دیتاسنتر بدون IP Block مساوی هست با کامپیوتر بدون سیم برق !
با تشکر.
-
تعداد تشکر ها از Aria به دلیل پست مفید
-
June 4th, 2010, 00:15
#28
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
Vahid
واقعا این WS شاه کار کرده با این سیستمش !
علی حاجیانی بیا جواب بده
سعید سیاوش
نمایندگان گرامی

شما که سرور میفروشید فکر اینجاشم کنید

آقا ببخشيد اين آقاي حاجياني كيه ؟
-
-
June 4th, 2010, 00:32
#29
عضو انجمن
پاسخ : تجربيات من از worldstream
آقای حاجیانی : billing.ground همکارشون هستند.
آی دی خودشون هم اگر خواستید از همین همکارشون بگیرین.
موفق باشید.
Ded24.com - Parnak LTD - Since 2009▌
Email : sales[@]ded24.com▌
Tell : 021 77246118 | 24x7 Support And Sales : 0912 197 8921▌
... ,ColoCrossing, Redstation, Gigepipe, HETZNER▌
-
-
June 4th, 2010, 07:33
#30
پاسخ : تجربيات من از worldstream

نوشته اصلی توسط
focus8m
آقا ببخشيد اين آقاي حاجياني كيه ؟
تاپیک 6 ماه پیشو اوردی بالا که بدونی فلانی کیه ؟
-