نقل قول نوشته اصلی توسط mersad-mr نمایش پست ها
حرف هاي من شايد حرف هاي خيلي هاي ديگه باشه

( بماند كه آقاي پارسيان 1-2 ماه پيش توي يه پست مقايسه شما و يك عرضه كننده ديگه بود دوستمون نظر مي خواستن و من نظرم رو اعلام كردم شما اومدين گفتين
ما فلانيم ما بيساريم . ما سابقه داريم . هيچ كس از ما دلخور نبوده هركي بوده خسارت داديم و..... حالا بگذريم )

يك مطلب خوندم توي همين پست ها كه زده بود ايشان بايد مبلغي رو به ديتاسنتر بدن . و خيلي از دوستان اينجا اعلام كردن هزينه رو برگدونيد .
اصلا نبايد به اين موضوع فكر كرد ! خيلي سخت هست آدم همچين مبلغي رو ديتا سنتر بده ! ايشون هزينه ها رو بازگشت نداده بعد بياد به ديتا سنتر....!!!! حالا هرچي شايد ايشون داره ميده!

اما اصل حرف من اين هست
شمايي كه مي گين پشتيباني دارين
شما كه ميگين پاسخگو هستين
بياييد يك جواب درست - حتمي - واقعي و قانع كننده بدين مشتري هاي شما ساكت بشن .
شما اگر مشتري هاتون براتون مهم نيستند و نمي خواهيد جوابشونو بدين . اصلا بهشون اهميت نميدين . حتما يكي از همين مشتري هاتون بايد به چند نفر ديگه پاسخگو باشه
اين درست نيستش شما جواب درست نمي دهيد.
در چندین ایمیل و پ .خ . و پست های چند روز قبل هم عرض کردم که با این حرف آقا موافقم . ایشان باید بیان از خودشون دفاع کنن و جواب بدن هر چند به ضرر دیگران باشه . اینطوری مفقود اثر که نمیشه
به راحتی تکلیف همه ر ومشخص کنن و بره و تمام بشه حتی اگر بسیار مسئله ساز تر از این موضوع بشه . سه حالت پیش میاد . یک به ترتیب اولویت هزینه دوستان در چند ماه آینده واریز و برایشان چک صادر شود و پست شود . در صورت امکان البته
دوم : سرور ها مشکل و از بین رفته است که طبق یه اصولی غرامت داده شود . هر چند که قابل جایگزینی با پول نیست

سوما :‌سرور ها در یک هفته دیگه بررسی و باز خواهد شد که بازم طبق روال باید در این سه هفته غرامت سنگین مالی و اعتباری به کاربران داده شود