بحث تمدید کردن یا نکردن نیست! کل این صبحتها برای این میباشد که همون شکلی که سرویس دهنده به مشتری احترام میزاره مشتری هم به سرویس دهند احترام بزاره و وقتی سرویس رو دیگه نمیخواد تمدید کنه قبلش درخواست کنسلی بده و یا وقتی یادش رفت یا ... که صورتحساب رو به موقع پرداخت کنه قبول کنه که جریمه ایی که سرویس دهنده معین کرده رو پرداخت کنه.
درضمن این بحث به این انجمن ربطی نداره که بیان اینجا تاپیک اعتراضی بزنند و قطعا وقتی این گروه تشکیل میشه با دلیل و مدرک میشه که یکی رو در این لیست جا داد و یا از این لیست خارج کرد!
درکل ایده خوبی هست آریا و هنوز برای بازار ایران زود هست چون هنوز معنی Bad Credit رو نمیدونن و به صورت سنتی تجارت میکنند! شما کار خودت رو بکن به موقع پرداخت کردن تمدید کن سرویس رو نکردن جریمه کن تادو روز وقت بده بعد خلاص کن!![]()