بنظر من سرویس دهنده باید قوانین سفت و سختی بگذاره که مشتری به موقع تمدید کنه و اگر در پایان دوره تمدید نکرد سرویسش حذف شود. مثلا فقط 2 یا 3 روز پس از اتمام دوره در صورت عدم پرداخت سرویس حذف و کنسل شود.
استفاده از روش هایی مثل ارسال sms برای اطلاع رسانی به مشتری جهت یادآوری پرداخت صورتحساب کمک می کند. حالا اگر یک مشتری یک دوره گرفتاری داشت و تاخیر می خواست بکنه باید از طریق تیکت یا تلفن درخواست بده که سرویس چند روز حذف نشه و البته در این شرایط هم بهتره جریمه تاخیر در پرداخت بهش اضافه بشه که تکرار نکنه!






پاسخ با نقل قول