تاپیک برای راحت تر بودن کاربران به بخش دیگری منتقل شد تا پاسخ ها نیاز به تایید نداشته باشند.
در مورد مسدود کردن کاربران، برخی کاربران هستند که شرکت های بزرگ ایران هستند و به دلیل مشغله زیاد و یا وضعیت دلار و ... کمی دیرتر پرداخت را انجام میدند.
منظور بنده از نام بردن این کاربران، بعد از طی کردن یک یا چندی از مراحل زیر است:
1. ارسال چند ایمیل مبنی بر overdue شدن سرویس
2. suspend کردن سرویس و ارسال ایمیل مربوط به این عمل به دلیل overdue شدن.
3. ارسال ایمیل/تیکت در این جهت و صبر برای دریافت پاسخ از ایشان (حداقل 3 روز کاری).
4. یاد آوری قوانین به ایشان در تیکت مذکور و درخواست پاسخ گویی مجدد (بعد از 2 روز).
5. تماس تلفنی با ایشان و درخواست برای پاسخ گویی به علت این مورد.
شما تصور کنید یک کاربر تمام فرصت های بالا رو داشند و کماکان حتی پاسخ هم نمی دهند و یا اعلام می کنند که "وقتی پرداخت نمی کنم یعنی نمی خوام دیگهههههههه" و موارد غیر حرفه ای از این دسته!
باز هم نباید نام و ایمیل ایشان اعلام شود ؟
امیدوارم خود شما از این دسته کاربران نباشید ....!
با تشکر.