سلام
آخ گفتی؟!!!
به خدا این مورد خیلی اذیت میکنه. طرف مثلا VPS داره، از این طرف هم مشتری داری جدید داری! حالا مشتری قدیمیه هم مثلا چند ماهه داره تمدید میکنه، منابع سرور هم زیاد نداری، OverSell هم نمی کنی....
نمیدونی پاک کنی؟ نکنی؟
سلام
آخ گفتی؟!!!
به خدا این مورد خیلی اذیت میکنه. طرف مثلا VPS داره، از این طرف هم مشتری داری جدید داری! حالا مشتری قدیمیه هم مثلا چند ماهه داره تمدید میکنه، منابع سرور هم زیاد نداری، OverSell هم نمی کنی....
نمیدونی پاک کنی؟ نکنی؟
نظر بنده اینه البته جزو قوانین ما هم هست
مشتری 29 این ماه مثلا تمدیدشه تا شد 30 و تمدید نکرد سرور وی خاموش میشه و آیپیش به مشتری دیگر واگذار میشه
و تا 2 روز الی 3 روز یا بیشتر اگر شد اطلاعتاشن نگه داری میشه اگر خواستن مجدد تمدید کنند یا در همان سرور یا در سرور دیگر منتقل میشه و آیپی جدید داده میشه.
فکر نکنم با این روش مشکلی باشه.
یا حق
![]()
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
با این روش برای مشتری وی پی اس و یا یک سرور مشکلی نیست. روی صحبت ما بیشتر برای مشترکینی هست که پرداخت ماهانه بالای 100 دلار دارند. طبیعتا من برای مشترکی که 10 سرور رو 12 ماهه داره پرداخت میکنه تسهیلات قایل میشم و زمان میدم برای پرداخت. برای مشترکین کوچکتر اتوماسیون بهترین راه حل هست. مشکل ما بیشتر مشترکین سرورهاست.
SYNAPTI.CA - World's Localhost
نماینده رسمی Cpanel، Plesk و دایرکت ادمین.
دیتاسنتر با مدیریت و پشتیبانی ایرانی در کانادا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)