نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم j4b3r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,359
    تشکر تشکر کرده 
    460
    تشکر تشکر شده 
    2,996
    تشکر شده در
    1,873 پست

    پیش فرض پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

    سلام
    آخ گفتی؟!!!
    به خدا این مورد خیلی اذیت میکنه. طرف مثلا VPS داره، از این طرف هم مشتری داری جدید داری! حالا مشتری قدیمیه هم مثلا چند ماهه داره تمدید میکنه، منابع سرور هم زیاد نداری، OverSell هم نمی کنی....
    نمیدونی پاک کنی؟ نکنی؟

  2. #2
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط j4b3r نمایش پست ها
    سلام
    آخ گفتی؟!!!
    به خدا این مورد خیلی اذیت میکنه. طرف مثلا VPS داره، از این طرف هم مشتری داری جدید داری! حالا مشتری قدیمیه هم مثلا چند ماهه داره تمدید میکنه، منابع سرور هم زیاد نداری، OverSell هم نمی کنی....
    نمیدونی پاک کنی؟ نکنی؟
    نظر بنده اینه البته جزو قوانین ما هم هست

    مشتری 29 این ماه مثلا تمدیدشه تا شد 30 و تمدید نکرد سرور وی خاموش میشه و آیپیش به مشتری دیگر واگذار میشه
    و تا 2 روز الی 3 روز یا بیشتر اگر شد اطلاعتاشن نگه داری میشه اگر خواستن مجدد تمدید کنند یا در همان سرور یا در سرور دیگر منتقل میشه و آیپی جدید داده میشه.

    فکر نکنم با این روش مشکلی باشه.
    یا حق
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  3. #3
    عضو انجمن Hostpolis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2010
    محل سکونت
    ایران، کانادا
    نوشته ها
    444
    تشکر تشکر کرده 
    4,763
    تشکر تشکر شده 
    1,678
    تشکر شده در
    961 پست

    پیش فرض پاسخ : کنسل نکردن سرویس و نام بردن کاربران ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    نظر بنده اینه البته جزو قوانین ما هم هست

    مشتری 29 این ماه مثلا تمدیدشه تا شد 30 و تمدید نکرد سرور وی خاموش میشه و آیپیش به مشتری دیگر واگذار میشه
    و تا 2 روز الی 3 روز یا بیشتر اگر شد اطلاعتاشن نگه داری میشه اگر خواستن مجدد تمدید کنند یا در همان سرور یا در سرور دیگر منتقل میشه و آیپی جدید داده میشه.

    فکر نکنم با این روش مشکلی باشه.
    یا حق
    با این روش برای مشتری وی پی اس و یا یک سرور مشکلی نیست. روی صحبت ما بیشتر برای مشترکینی هست که پرداخت ماهانه بالای 100 دلار دارند. طبیعتا من برای مشترکی که 10 سرور رو 12 ماهه داره پرداخت میکنه تسهیلات قایل میشم و زمان میدم برای پرداخت. برای مشترکین کوچکتر اتوماسیون بهترین راه حل هست. مشکل ما بیشتر مشترکین سرورهاست.
    SYNAPTI.CA - World's Localhost
    نماینده رسمی Cpanel، Plesk و دایرکت ادمین.
    دیتاسنتر با مدیریت و پشتیبانی ایرانی در کانادا


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •