- 
	
			
				
					September 3rd, 2012, 23:33
				
			
			
				
					#1
				
				
				
			
	 
	
		
		
			
				
				
				
					
 میتونید بهتر بفروشید!
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							راه های فروش بهتر
موضوع مهمی می تونه باشه بحث فروش و ارتباط با مشتری
برخی موارد رو زیر ذکر شده که می توان در مورد آنها بحث و دوستان گزینه های دیگری را به آن بیفزایند
- سعی کنین استارت مکالمه رو طوری شروع کنین که از مشتری بخواین در مورد شما و محصولاتتون به چه اطلاعاتی نیاز داره.
 
- در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خودتون رو حفظ  کنین. قطعا دلیلی دارین که مشتری رو قانع کنه. همچنین از مشتریتون دلیل  قانع کننده بخواهید.
 
- با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشین. ضد و نقیض میان حرفای شما و همکاراتون پیش مشتری جلوه خوبی نداره.
 
- طول مکالمه با مشتری رو زیاد نکنین. مکالمه زیاد مشتری رو خسته میکنه.
 
- اگه احساس میکنین گوینده و سخنران خوبی نیستین، به هیج وجه به سراغ فروش و  بازاریابی نرین و این کار رو به عهده بازاریاب هاتون بذارید.
 
- سعی کنین هنگام پرزنت، ارزش های کاری مشتریتون رو پیدا کنین تا راحتر بتونین به چیزی که میخواد برسین.
 
- از جملات تبلیغی اغراق آمیز مثل “ما بهترینیم” جدا اجتناب کنید.
 
- همه سوالات مشتری رو مستقیم و شفاف جواب بدین.
 
- هنگام پرزنت مشتری سعی کنین که با هیجان و با اعتماد به نفس کامل حرف بزنین.
 
- اگه برای سوال مشتری جوابی ندارین، لطفا جواب رو حدس نزنین.
 
- قبل پرزنت مشتری جدید سعی کنین اطلاعاتی در مورد اون از جاهای مختلف بدست بیارین.
 
- لطفا همه واقعیت ها در مورد محصول و سرویستون رو ارائه بدین. هیچ محصول و سرویسی بی عیب و نقص نیست.
 
- مشتری رو با پیشنهاد های گوناگون گیج نکنین. در هر پرزنتیشن سعی کنین فقط یک محصول یا خدمات رو معرفی کنین.
 
- بهترین بازاریاب و مارکتینگ منیجر شهر رو انتخاب کنین و با هر قیمتی اونو استخدام کنین.
 
- بابت سرویس و خدماتتون، قیمت های توهمی و پرت ندین. مشتری از قیمت بازار و کیفیت کار شما خبر داره.
 
- با همکارتون در مقابل مشتری بحث و جدال نکنید.
 
- هیچ وقت در مقابل مشتری سیگار نکشین. حتی با اجازه اون.
 
- برای تداوم فروش محصولات و خدماتتون، سیستم ارتباط با مشتری یا اختصارا CRM رو راه اندازی کنید.
 
- از دادن تخفیف های هنگفت به مشتری جدا خودداری کنین. با این کار باعث میشین که مشتری فکر کنه شما کلاه بردار هستین.
 
- اگر نقدینگی شرکت با رکود و فروش هم کم شد، سرمایه باقیمانده رو تو حساب  بانکیتون حبس نکنین. ادامه حیات فروش شما به تبلیغاتتون بستگی داره.
 
- اگر درصد فروش محصولاتتون یا سرویستون پایین اومد، دنبال عوامل حاشیه ای  مثل قیمت یا رقیب نگردین. مهمترین عامل در فروش تبلیغات هستش.
 
- فکر نکنم از شرکت کوکاکولا یا پپسی تو جهان شناخته شده تر داشته باشیم! اما هنوز هزینه های هنگفتی رو بابت تبلیغات میپردازن.
 
- هیچ وقت به مشتری های همیشگی و قدیمی اکتفا نکنین و دنبال مشتری جدید باشین.
 
- بین ۸۰ تا ۹۰ درصد درآمد شرکت های بلوچیپ (مثل نستله) و بزرگ (مثل مپنا) از حفظ مشتریان قبلیه.
 
- مهمترین قانون فروش: هرگز رقیب رو نکوبید!
 
- به جای تخفیف سعی کنید پوئن بدید. اگر تخفیف میدید حتمن پوئن بگیرید و اگر تخفیف میدید طوری باشه که مشتری بگه واووو تخفیف گرفتم!
 
- اگر مشتری میگه محصول گرونه ینی داره میگه محصول ارزش نداره. پس ارزش محصول رو بالا ببرید و قیمت رو کم نکنید.
 
- قراداد رو اول جلسه رو میز نگذارید. این ینی اومدم پولتو بگیرم و آدما از اینکه پولشون رو بگیرن خوششون نمیاد.
 
- هیچوقت قرارداد خالی دست مشتری ندید حتمن فیلد های قرارداد رو پر کنید و بهش بدید.
 
- حواستون باشه در حین مذاکره ۴۰ ثانیه وجود داره که مشتری آمادس به شما بله بگه اگر میسش کنید فروش رو باختید.
 
- باید بایینگ سیگنال ها رو تشخیص بدید تابتونید ۴۰ ثانیه رو تشخیص بدید و قرارداد رو ببندید.
 
و همیشه بیاد داشته باشید چهار عنصر که موجب میشه محصولتون برای مشتری جذاب باشه: better, cheaper, nicer, easier
منبع : از شاپ کیپر کپی شده :دی
						
					 
					
				 
			 
			
			
				
				
				
					 
				
				
					فروش دامنه tehranvps . ir
				
				
			 
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها ازtaft به دلیل پست مفید
        
    
    
         
     
 
		
		- 
		
			
						
						
							September 3rd, 2012 23:33
						
					
					
						
							 # ADS
						
					
			
			
			
					
						
			
						
							
								
									
								
							
					
					
			
			
				
			
		 
		
	
- 
	
			
				
					September 4th, 2012, 00:25
				
			
			
				
					#2
				
				
				
			
	 
	
		
			
			
				عضو انجمن
			
			
			
			
			
			
				
			
			 
			
				
				
				
				
				
					    
				
			
		 
		
			
				
				
				
					
 پاسخ : میتونید بهتر بفروشید!
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							ارزش این متن بی از یک تشکر بود....
						
					 
					
				 
			 
			
			
			
			
		 
	 
		
	
 
- 
    
    
    
    
    
        
            تعداد تشکر ها از DATAFARM.IR به دلیل پست مفید