نقل قول نوشته اصلی توسط AvestaNetworks نمایش پست ها
سلام.

پیشنهاد می کنم از لینک زیر تلاش برای trace کردن ایمیل کنید و ببینید چه کد خطایی دریافت می کنید:

Email Dossier - Investigate email addresses

سپس کد خطای مذکور رو به همراه اسم ایمیل سرورتون (برای مثال exim یا mailenable یا smartermail و یا هر چیز دیگر که استفاده می کنید) در گوگل سرچ کنید و افرادی که مشکل مشابه داشتند رو پیدا کنید و ببینید چگونه مشکل رو حل کردند.

معمولاً این روش در زمان هایی که پیغام خطا توضیحات کاملی نداده بسیار جوابگو هست.

با تشکر.
این شد یه چیزی
جواب اینو برگردوند

SMTP session

[Contacting [137.120.131.119]...]
[Connected]
220- ESMTP Exim 4.77 #2 Mon, 03 Sep 2012 07:25:20 -0400
220-We do not authorize the use of this system to transport unsolicited,
220 and/or bulk e-mail.
EHLO hexillion.com
250- Hello hexillion.com [70.84.211.98]
250-SIZE 52428800
250-PIPELINING
250-AUTH PLAIN LOGIN
250-STARTTLS
250 HELP
MAIL FROM:<HexValidEmail@hexillion.com>
250 OK
RCPT TO:<>
250 Accepted
RSET
250 Reset OK
QUIT
221 closing connection
[Connection closed]