در اینکه گرفتن پول بیشتر برای سرویس بهتر منصفانه است کسی در این بحثی ندارد. اما مگر دلالی یک سرور چقدر کار دارد که بخواهید ماهی ۱۰۰ دلار ازش سود ببرید؟!
شما درخواست مشتری را دریافت می کنید. خرید را طبق مشخصات درخواستی انجام می دهید و مشخصات سرور را به مشتری می دهید. اگر سرویس unmanaged باشد (مانند اغلب موارد) تا وقتی سایت برپاست مشتری انتظار هیچ کمک فنی از شما نمی تواند داشته باشد. مگر در موارد سخت افزاری یا ارتقای سرور. در نتیجه شما تیکت زیادی برای جواب دادن ندارید. من ۲ سال است که یک سرور دارم (بدون واسطه) اما تابحال هیچ تیکتی برایش ارسال نکرده ام چون واقعا نیازی نبوده. کنجکاوم بدانم شما که از سرویس بهتر حرف می زنید به طور متوسط چند تیکت موجه برای هر سرور unmanaged در طول ماه دریافت می کنید و غیر از کارهای خرید، به طور متوسط چند ساعت برای هر سروری که واسطه ی خریدش هستید وقت می گذارید؟