نقل قول نوشته اصلی توسط sh_edin نمایش پست ها
من تاحالا از 5 جا نمایندگی داشتم ...هر دفعه باید وایسم مدیر سرور بیاد ریستور کنه بعضی از یوزرا میخواین انتقال فوری داشته باشند ولی چون من دسترسی ندارم یوز میپره یه بار که از یکی دوستان همین انجمن نمایندگی گرفته بودم مشتریم اومد تو سایت سفارش داد و پرداخت و لینکه فول بک آپشو گذاشت که ریستور کنم منم لینوکو دادم برای ریستور کردن به مدیره سرور 24 ساعت گذشت دیدم ریستور نکردند تماس گرفتم ایشون گفتنند تشیف بردند مسافرت یک هفته دیگه میان مشتری هم صداش در اومد بعده 3 روزه پولشو پس گرفتو رفت (این مشکلات 4 بار برام پیش اومده)
24 ساعت ؟ خیلی خوبه

ما زدیم حداکثر 12 ساعت طول میکشه پاسخ گویی تیکت اگر زیاد طول بکشه

مشتریان ما 2 ساعت بیشتر بشه دادشون در میاد.


اون مدیری که میره مسافرت نمیتونه لبتاپ با خودش ببره نت همراه داشته باشه حداقل هر چند ساعت سر بزنه ؟



عزیز بهتره از جایی که پشتیبانی درستی داره با تحقیق کردن درست خرید کنید

یعنی چی یک هفته رفته مسافرت خب کس دیگه نبود پاسخ گو باشه پس چرا مشتری گرفتن ؟ این دلیل قانع کننده ای نیست.

به هر حال یا از جای درست خرید کنید(مد نظرتون اول قیمت ارزان نباشه قیمت ارزان دلیل دارد) یا سرور مجازی برای رستور تهیه کنید که خرجش بالا در میاد.

یا حق