سلام.
از بخش تنظیمات، گزینه Administrators میتونید به حساب کاربری هر یک از مدیران برید و تیک receive email upon ticket creation رو بزنید تا ایمیل در هنگام ایجاد تیکت برای شما ارسال بشه.
اگر این کار انجام نشد، باید به بخش General Settings برید و در بخش Mail تنظیمات SMTP و یا PHPMail رو اصلاح کنید.
اگر هیچ یک از موارد بالا کارساز نبود، با پشتیبانی WHMCS تماس بگیرید و بهشون توضیح بدید که دو مورد بالا رو انجام دادید ولی هنوز ایمیل دریافت نمیشه تا تنظیمات مربوط به Debug رو به شما بگند تا در هنگام ایجاد تیکت Debug انجام بشه و مشخص بشه به چه دلیل ایمیل ارسال نمیشه.
ما مورد مشابه رو داشتیم و با debug کردن مورد مشخص و برطرف شد.
با تشکر.