پشتیبانی هاست خیلی مقوله گسترده ای هست. شما باید بتونید کل موارد مورد استفاد در کنترل پنل هاست را به مشتری آموزش دهید. یعنی هر سوالی داشت کم نیارید. مثلا بدونید کرون جاب چی هست و چطور تنظیم میشه. باید بتونید بکاپ ریستور کنید یا اگر سایت خواست بیاد نزد شما بتونید انتقال بدهید و این باید تقریبا شامل همه اسکریپ ها و سیستم های مدیریت محتوی بشه.
باید بتونید بعد از انتقال مشکلاتی که ممکن است مثلا بخاطر تغییر ورژن php ایجاد می شود را رفع کنید.
اگر هم ریسلر از خارجی بگیرید که باید بتونید با آنها رابطه خوب برقرار کنید از نظر زبان.