نقل قول نوشته اصلی توسط tizparvaz نمایش پست ها
متاسفانه شما انقد نوع حرف زدنتون مشکل داره که بهترین سرویس دهنده هاستینگ هم کمتر حاضر میشه با شما صحبت کنه که باز هم ما چندین وقت ادبیات زیبای شمارو تحمل کردیم و خم به ابرو نیاوردیم سرویس شما دارای بک آپ روزانه هست اگر با ما سازگار نیستید تیکت کنید بک آپ داده بشه ضمنن امشب سرویستونو که واسه اینکه کارتون را بیوفته بدونه هیچ منتی ارتقا دادیم به 100 گیگ به حالت عادی بر میگرده دوست داشتید هزینه ارتقا پرداخت کنید اگر نه میتونید مشتری اضافه نکنید و یا به فکر یک سرویس دیگه باشید که اورسل میدن (آخر نفهمیدیم کیفیت میخواید یا قیمت) کسی که اورسل ارائه میکنه . بیخیال میل خودتونه

دوست عزیز امکان دارد بفرمائید ما کی بد صحبت کردیم ؟؟؟

یک نمونه اش را بیان کنید تا بدانیم .

چه ادبیات بدی به کار بردیم ؟؟؟