سلام دوستان عزیزم
من میخوام وقتی کسی تیکت جدید ایجاد کرد یا پاسخ به تیکت موجود داد به مدیر ایمیل داده بشه و اون رو از وجود تیکت مطلع بکنه
لطفا عزیزان راهنمایی کنن
سلام دوستان عزیزم
من میخوام وقتی کسی تیکت جدید ایجاد کرد یا پاسخ به تیکت موجود داد به مدیر ایمیل داده بشه و اون رو از وجود تیکت مطلع بکنه
لطفا عزیزان راهنمایی کنن
وقتی مدیر ایجاد میکنید داخل گزینه Assigned Departments باید بخش هایی که میخواهید اون مدیر به تیکت هاش دسترسی داشته باشه رو تیک بزنید.
آخرین گزینه Support Tickets Notifications را هم تیک بزنید تا ایمیل ارسال بشه.
دوست بزرگوارم YazdData
میدونم که برای قدردانی باید از دگمه تشکر استفاده کنم که البته انجام دادم ...
بعضی وقتها حرفه ای ها تو یه چیزایی گیر میکنن که بسیار بدیهی هست
یک نکته آموزشی الان درج کردم و خوشحال میشم به شما هم بگم تا بتونید ازش استفاده کنید
http://www.webhostingtalk.ir/f178/56083/#post518158
البته شما استاد بنده هستید
با تقدیم ادب و احترام
حامد صداقت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)