نرم افزار رو خودمون بر اساس مستنداتی که داده بودن و سمپل کد نوشته بوديم و طبق قانون به پرداخت اول خودشون تست ميکنن اگر درست بود درگاه رو فعال ميکنن.
بنابراين از بابت کد مشکلی نبوده که تاييد شده.
6 7 ماه هم باهاشون کار کرديم بعد از يک مدت شک کرديم و وقتی برسی کرديم ديديم بله !!!
ما هم همه اين اطلاعات رو داشتيم. زمانی که کاربر رو فرستاديم زمانی که برگشته
اطلاعات ارسال شده در زمان برگشت. همش دخيره شده بود.
وقتی به مديرشون آقای پنجه شاهی ارائه داديم گفت اين گزارش تايپ شده هستش
فکر کنم از نظر ايشون هر گزارشی که مرتب و تميز باشه تايپ شده هستش و هر گزارشی که شلوغ پلوغ و نامرتب باشه خروجی از سيستم هستش.
افتضاحات به پرداخت کم نيست. تو اينترنت پر هستش اين برنامه به پرداخت.
ظاهرا تو کارت خوان هم همين مشکل رو دارند چون اکثر فروشگاه های بزرگ کارت خوان ملتشون رو با وجود مزايای زياد جلو مشتری نميزارن و کارت خوان بانک های ديگه رو ترجيح ميدن به ملت.