-
August 8th, 2012, 01:13
#21
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
itjavani
جواب میده! عالی هم جواب میده! قبل از نصب فقط یکبار کلا از سرور بک آپ بگیرید و سعی کنید سیستم عامل چدید باشه!
سلام .
ممنون ... مسعودی جان رایگانه دیگه ؟ 
همون centos بهینه شدس ؟ یعنی از نظر دستورات و ... ؟
-
-
August 8th, 2012 01:13
# ADS
-
August 8th, 2012, 01:16
#22
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
asrhosting
سلام .
ممنون ... مسعودی جان رایگانه دیگه ؟

همون centos بهینه شدس ؟ یعنی از نظر دستورات و ... ؟
ماه اول رو میتونید هزینه کنید یا بصورت تریال نصب کنید بعد دیگه تمدید نکنید! اینطوری فقط اپدیت نمیشه! وگرنه هیچ مشکل دیگه ای برای سرور پیش نمیاد.
دستورات هم یکسان هست هیچ تغییری حاصل نمیشه! فقط کرنل لینوکستون عوض میشه!
-
تعداد تشکر ها از itjavani به دلیل پست مفید
-
August 8th, 2012, 01:25
#23
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
itjavani
ماه اول رو میتونید هزینه کنید یا بصورت تریال نصب کنید بعد دیگه تمدید نکنید! اینطوری فقط اپدیت نمیشه! وگرنه هیچ مشکل دیگه ای برای سرور پیش نمیاد.
دستورات هم یکسان هست هیچ تغییری حاصل نمیشه! فقط کرنل لینوکستون عوض میشه!
توی سرعت هم تآثیر می زاره ؟ سرعت لود ؟
توی منابع چه طور ؟ سی پی یو ؟ رم ؟
مثل سی پنل بک اپ میده بیرون ( هر روز یه بک آپ ! ) یا مثل دایرکت ادمین ؟ ( سالی یه بار ) :دی
میشه دورشون زد مثلا 4 ماه دیگه که یه آپدیت ازش اومد لایسنش یه ماهه اش رو خرید بعد اپدیت کرد بعد دوباره پول ماه بعد هاش رو نداد :دی ( فکرمون کجاس ! )
لایسنس یک ماهه اش چند دلارس ؟ با ایرانی ها مشکل دارن ؟
و در آخر لاید لایسنس دایرکت ادمین سیستم عامل یا بیتش عوض بشه ؟ یا همون centos هم باشه نصب میشه ؟
یــــا علیــــ
-
-
August 8th, 2012, 01:59
#24
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
-
تعداد تشکر ها از danitfk به دلیل پست مفید
-
August 8th, 2012, 13:40
#25
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
asrhosting
توی سرعت هم تآثیر می زاره ؟ سرعت لود ؟
توی منابع چه طور ؟ سی پی یو ؟ رم ؟
مثل سی پنل بک اپ میده بیرون ( هر روز یه بک آپ ! ) یا مثل دایرکت ادمین ؟ ( سالی یه بار ) :دی
میشه دورشون زد مثلا 4 ماه دیگه که یه آپدیت ازش اومد لایسنش یه ماهه اش رو خرید بعد اپدیت کرد بعد دوباره پول ماه بعد هاش رو نداد :دی ( فکرمون کجاس ! )
لایسنس یک ماهه اش چند دلارس ؟ با ایرانی ها مشکل دارن ؟
و در آخر لاید لایسنس دایرکت ادمین سیستم عامل یا بیتش عوض بشه ؟ یا همون centos هم باشه نصب میشه ؟
یــــا علیــــ
-
-
August 9th, 2012, 00:17
#26
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
متاسفانه این تاپیک هم مانند تمامی تاپیک ها منحرف شد
چرا برخی یاد نمیگیرند که نباید در تاپیک دیگران سوال پرسند؟
از کجا به کجا رسیدیم
از کلود در سیپنل به کلود در دایرکت ادمین
-
تعداد تشکر ها از Ashkankamangar.ir به دلیل پست مفید
-
August 9th, 2012, 00:21
#27
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
میتونید هر زمان نخواستید تمدیدش نکنید مشکلی هم برای سرور پیش نمیاد
این مورد رو تست کردید؟
چون شنیدم کرنل رو کلا تغییر میده و باید سیستم عامل رو ریلود کرد و یا به قول کاربری در همین تاپیک کرنل قبلیرو بوت کرد (یعنی دردسر)
-
-
August 9th, 2012, 00:26
#28
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟
بچه ها کسی نیست جواب سوالات ما رو بده ؟
-
-
August 9th, 2012, 00:27
#29
عضو دائم
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
متاسفانه این تاپیک هم مانند تمامی تاپیک ها منحرف شد
چرا برخی یاد نمیگیرند که نباید در تاپیک دیگران سوال پرسند؟
از کجا به کجا رسیدیم
از کلود در سیپنل به کلود در دایرکت ادمین
اوه اشکان جان شرمنده ... اینجا فکر کنم انجمنه ...
ولی به هر حال اگه منحرف شده ازت عذر خواهی می کنم ... من دیگه شرکت نمی کنم تو این تاپیک
-
-
August 11th, 2012, 21:23
#30
پاسخ : CloudLinux به نفع مشتری؟ یا به ضرر مشتری؟

نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
این مورد رو تست کردید؟
چون شنیدم کرنل رو کلا تغییر میده و باید سیستم عامل رو ریلود کرد و یا به قول کاربری در همین تاپیک کرنل قبلیرو بوت کرد (یعنی دردسر)
فقط نياز به يك بار ري استارت سرور هست،همين.
-
تعداد تشکر ها از 1Mizban به دلیل پست مفید