من فقط جواب این کاربر رو میدم و دیگه اگر موردی هست کاربر میتونه توی بخش مربوطه تاپیک بزنه
کد:
جناب پرهام از اونجا که با روحیه شما در جایی که مدیر هستید(انجمن تخصصی لیچ !) آشنا هستم اصلا علاقه ای ندارم کل کل کنم.
شما به جای عذر خواهی کاربر ایرانی رو به اتمام سرویس تهدید میکنید که این عیان و مشخصه.یا شروع میکنید بن کردن اعضای معترض.
یا به راحتی میفرمایید که دیگه ساپورتی انتظار نداشته باشید.اونهم بعد از اینکه سرویس رو فروختید و هزینه به دیگران تحمیل کردید
موردی هست بگین توی انجمن مربوطه رسیدگی میشه (توی انجمن تخصصی لیچ هم هر موردی بوده به نظر مدیر اصلی اخرش حق با من بوده و به همین دلیل هم هنوز مدیر هستنم)
همونجوری که توی ایمیل ها میبینید از تک تک کاربر ها عذر خواهی کردیم
در مورد بن کردن هم فقط و فقط یک فرد رو بن کردیم و اون هم به دلیل زبان نامناسب این شخص بوده، این هم تمام پست های این دوست شما
http://www.shareyourimage.com/images/nHRi1.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/jrGq5.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/EIeh2.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/otYWc.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/HTnJb.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/ZsOfb.jpg
در مورد ساپورت هم نوشتیم در سایت های دیگر پشتیبانی نمیدیم، شما فکر کنید این یک شرکت هاستینگ هست، به شما توی انجمن دام داری ساپورت میدند؟ خیر نمی دهند، ما هم دیگه انجام نمیدیم این کار رو، مشکلی دارید یا ایمیل یا تیکت

نوشته اصلی توسط
sajad2745
مشکل هم همون مورد هست

هیچ سایت فایل شیرینگی این کار رو نمی کنه دوست عزیز، ما برای این که مطمئن بشیم اطلاعات بر اثر مشکلات سخت افزاری هم که پیش میاد از رید 10 استفاده می کنیم که فکر نمی کنم هیچ سایت فایل شیرینگ دیگری انجام بده، چرا؟؟ چون هزینه ها چندین برابر میشه، این بار هم مشکل از دیتابیس هست، چند بار چند جا ذکر کردیم که فایل ها هستند، مشکل دیتابیس هست که ما اشتباه کرده بودیم و ازش Backup نمی گرفتیم، از روزی که این مشکل به وجود اومده روزانه از کل سیستم اصلی Backup گیری داره میشه که تعداد دانلود ها نام فایل ها نام کاربر ها و غیره همگی در جای مطمئنی باشند اگر مشکلی پیش امد