دوست عزیز میشه یکی دو نمونه از این بی ادب و پرخاشگری در خفا رو برای ما مثال بزنیدممنون میشم من واقعا از شما
برای دوست شما ایمیلی ارسال شده که هزینه رو برگشت می زنیم، هر سرویس دهنده ای حق داره که انتخاب کنه کدوم مشتری رو میخواد و کدوم رو نمیخواد (فایل ضمیمه)
بیش از سه سال هست که توی اینترنت کار می کنم و یک بار هم مشکلی نداشتم، این بار هم بابت مشکلاتی که پیش اومده بود به اکانت تمام کاربر ها اضافه شده، نمی دونم دیگه مشکل شما چیه دوست عزیز
در ضمن چند ایمیل اخری که برای کاربران ارسال شده رو اپلود کردم ببینید من چه می کنم با این مشتری های عزیز
http://www.shareyourimage.com/images/e9tzV.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/w0qFE.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/qOtuw.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/DZvcu.jpg
http://www.shareyourimage.com/images/3RXag.jpg
خجالت داره خراب کردن مردم بی دلیل دوست عزیزحداقل می گفتید سرویس خراب بوده یک هفته من می گفتم درست، ولی بی ادبی و پرخاشگری در خفا دیگه .......