نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
مشکلی نداره اگر کارکنان با حرف های ما انرژی ميگيرن انشالا پر انرژی تر از قبل بتونن به کارشون ادامه بدن. ما از انرژی گرفتن ديگران خوشحال هستيم.
در مورد موضوع ابهامی که برای شما هم وجود داره هدف ما تخريب نيست و روال کاری ما از تخريب دور هستش که الان بيايم تو اين تاپيک ايرادات رو بگيم (اگر مايل بوديد در پيام های خصوصی يا در جلسه حضوری ميتونيم راجب اين موضوع و ابهامات موجود صحبت کنيم. اين موضوع رو من با هماهنگی از مديران شرکت خدمت شما ميگم.)
از شما هم خواهش ميکنم بدور از تخريب ديگران به فعاليت خودتون برسيد و مطمئن باشيد با تخريب نکردن موفق تر خواهيد بود تا اينکه تو هر تاپيک و حتی سايـتتون بخواين دست به تخريب رقيب های خودتون بزنيد.
شما اگه واقعا ادعا می کنید بهترین هستید چرا سرعت سرورهاتون پایین هست و بیشتر تراکنش ها ناموفق می مونه؟
چرا جواب تیکت ها رو روزی یک بار می دید؟
برای واریز وجه 4 روز پول رو توی حساب نگه می دارید؟ می خواین سود بیشتری گیرتون بیاد وگرنه هیچ دلیل دیگه ای نمی تونه داشته باشه
هیچ امکانی به کاربراتون نمی دید و دلتون خوشه که اره ما برای کاربرامون تبلیغات انجام میدیم؟
اگه کاربری نخواد تبلیغاتش رو شما انجام بدید آیا درصد کارمز رو کنم می کنید؟ معلومه که همچین کاری نمیکنید
باید به عرض برسونم که متاسفانه شما فقط ادعا می کنید که ما بهترینیم و درمورد اینکه شما می گید ما 50 هزار کاربر داریم باید بگم که سیستمی که اولین باشه معلومه که همه میان ثبت نام می کنن می خوان تستش کنن. الان شما چند درگاه فعال دارید؟
مطمئن باشید درگاه های فعال شما که تراکنش از طریق انها انجام میشه زیر 1000 تا است زرین پال در حال از بین رفتنه و اگه همین سیاست کاری رو بخواد ادامه بده دیگه جایی بین کاربرا نخواهد داشت
من هم قبلا کاربر شما بدم ولی بدلیل کیفیت بسیار پایین سرور های شما تمامیه کاربرانی که از سایت من خرید می کردن ناراضی بودن و بعد از 4 یا 5 بار موفق به خرید از سایت می شدند
به جای اینکه بیاین توی تاپیک بقیه ی شرکت هایی که توی این زمینه فعالیت می کنن دخالت کنید برید کیفیت سرویس های خودتون رو درست کنید