WHMCS - نسخه تیکت قابل &.pdfخوب .. شما که جوابی ندارید بدید ... مجبورم اخرین توضیحات رو ارائه بدم.
امروز صبح ، فایل های بک آپ شما ریستور شد روی یک پوشه جدید تا بتونیم با فایل های موجود مقایسه کنیم. دیشب بعد از پیشنهاد مدیر (اقا سجاد) من داشتم فولدر ها رو Sort می کردم که دیدم حجم فایل ها کم شد ، متوجه شدم شما چیزی رو پاک کردید ، برای همین از بک آپ استفاده کردیم.
بک اپ ریستور شد و حجمش حدودا 620 مگ بود ، بک آپ در فولدر دیگه روی هاست ریستور شد .
شما ادعا کرده بودید که کاربر "محمد رضا" به شما راهنمایی کردند که فایل های access log cpanel و ... رو پاک کنید مشکل حل می شه وشما دقیقا و فقط همون ها رو پاک کردید و مشکل حل شده. اینو تو پیام خصوصی به من هم گفتید که متنش هم هست.
ما روی بک آپ همچین چیزی ندیدم ، حجم خاصی در اون جا ذخیره نشده بود. مضافا اینکه وقتی شما تیکت دادید ما وارد سی پنل شما شدیم و از قسمت Disk Usage بررسی کردیم و دیدیم فایل های سنگین در پوشه public_html هستند ، در این پوشه تنها فایلی که حجمش زیاد می شه فایل error_log هست که اون هم برای شما مشکلی نداشت.
خلاصه با این توضیحات ما فایل های بک اپ شما رو ریستور کردیم و بررسی کردیم و متوجه شدیم فایل های شما در فولدر که در مسیر زیر به همراه حجم مشخص شده وجود دارند ، به عبارتی این ها مربوط به سایت شما هستند و ما "نه قانونا می تونیم و نه می دونستیم که این فایل ها قابل پاک شدن هستند. و نه اصلا وظیفه داریم که چنین کارهایی انجام بدیم. شما به عنوان یک وب مستر وظیفه دارید بررسی کنید.
اینم مسیر :
کد:root@asrl6 [/home/delbarir2/public_html/delbar.biz/monitor]# du -ch | grep total 556M total root@asrl6 [/home/delbarir2/public_html/delbar.biz/monitor]#
شما در تیکتتون حتی هیچ درخواستی نکردید که لااقل ما بررسی کنیم.
ما تا به شما گفتیم یا ارتقا بدید یا فایل های اضافه رو پاک کنید ، شما "تهدید کردی که در انجمن ها مطرح می کنید" مطرح هم کردید.
من دیشب در پیام خصوصی به شما گفتم :
من به شما گفتم اگر اشتباه از ما بوده من در هر جا بگید عذرخواهی می کنم ، اما متاسفانه شما نه می تونید ثابت کنید که ما مقصریم و نه حاضرید بپذیرید که اشتباه کردید.شما هم خودت می دونی که فایل روی سرور داشتی و پاک شده ، فردا سر فرصت تمام موارد استخراج می شه ... فقط در صورتی حق با شما هست که فایلی وجود نداشته باشه و سرور اشتباه نشون داده . واگر هم حق با شما بوده باشه من اون قدر شهامت دارم که توی هر انجمنی که شما بگید بیام عذرخواهی کنم .
بله فایل بوده و شما پاک کردید ، ما هم تو تیکت به شما گفتیم یا فایل ها رو پاک کنید یا ارتقا بدید.
شما فقط ارتقاش رو دیدی ... ما وظیفه نداریم بیاییم تک تک فایل های کاربر رو چک کنیم ، اضافه ها و ... رو پاک کنیم. شما خودت وظیفه دارید بررسی کنید.
شما تو تیکت هم اول کار سریع تهدید کردید ، تهدیدتون هم عملی شد ، اصلا هم مشخص نکردید که چه طور یک دفعه فایل هاتون حجمش کم شده.
من از این موضوع راحت کنار نمی ام ... چون واقعا خیلی زشت یک موضوع ساده رو عمومی کردید . موضوعی که می شد با بررسی بیشتر حل بشه.
بزرگترین اشتباه شما هم این هست که در انجمن ها هر چه دوست دارید نثار ما می کنید. (پرشین تولز) ما رو با *** و کلاهبردار یکی کردید. نمی دونم پشت شما به چی گرمه ، این همه بی اخلاقی و دروغ سرهم می کنید. اما همون طور که گفتم من با این موضوع کنار نمی ام.
در اینجا بد نیست تکرار کنم ، اگر کسی بابت صحبت ما در یک تیکت خصوصی که حالا عمومی شده از ما ناراحت و دلخور شده و .. من همینجا شخصا عذرخواهی می کنم ، اگر چه امثال این اقا مقصود ما هستند و جای هیچ عذرخواهی هم ازشون نیست.
از بحث خارج نمی شم ، طبق صحبت ها و اسناد ، فایل ها مربوط به هاست خودتون بوده و بررسی و حذف اون ها وظیفه شخص شما بوده ، اگر هم نیاز به راهنمایی داشتید می تونستید به جای تهدید درخواست کمک کنید. اینم تیکت های رد و بدل شده : (پیوست شد)
در همه جای دنیا بخش فنی با امکاناتی که داره اخرین نظر رو می ده و نظرشون هم صحیح هست (تو توافقنامه ها هم اومده) ما هم سیاست کاریمون اینه که یا اشتباه نکنیم ، یا اگر اشتباه کردیم داخل سیستم موضوع رو حل کنیم. اگر باز به هر دلیلی به بیرون کشیده شد ، توضیح می دیم و عذرخواهی می کنیم. چیزی که برای ما سنگینه توهین های شما در پرشیم تولز هست که جوابش رو به زودی می دم.
موفق باشید.