سلام
من قبل از خرید سرور از پردیس هاستینگ ، هاست میگرفتم
برای من مشابه همین مشکل پیش اومده بود و حدودا 200 مگ بیشتر هاستم پر شده بود که با حذف لاگ های پوشه tmp به حالت عادی برگشت
هر چند وقت شما هم این کارو انجام بدی نیازی به ارتقا هم نداره
این موضوع ربطی به پردیس نداره خود سی پنل لاگ ها رو ذخیره میکنه
=================
در مورد رفتارشون هم:
وقتی آدم روزی دوتا مشتری داشته باشه که درست حرف نزنن و تهدید کنن کار از تیمارستان هم میگذره
توی تیکت ها احترام رو نگه دارین
حرف زننده نزنین
تهدید نکنین
====================
از بخش از حرف هاتون هم
كارمند لايني كه به فكر جيب خودش و شركتش باشه قابل اعتماد نيست براي من !
كارمند لايني كه ازش مشورت ميخوام كمك ميخوام به فكر ارتقا هست قابل اعتماد نيست دوست عزيز ...
كارمند لايني كه جواب مشتري رو اونجوري بده واسه من ارزشي نداره دوست خوبم ........
این دوتا حرفتون فرق داره هااااامنم به والله چشام خوب كار ميكنه
ایشون گفتن کامند نه کارمند![]()