
نوشته اصلی توسط
itjavani
من هم بودم هر چی بدافزار رو سرور نصب میکردم و بارها با اینکه مدیر سرور بهتون گوش زد میکنه vmware tools رو disable نکنید ، disable میکردم نباید هم راضی بوده باشم!
کیفیت کم رو خود کاربر نظر میده ، در برابر سخت افزاری که ما بین تمامی ارائه کنندگان سرور مجازی ارائه میکنیم کمتر جایی رو دیدم همانند ما همچین سخت افزارهایی رو ارائه کنه بهتون! از طرفی باید در نظر بگیرید مثلا برای سرویس 256 کاربر ویندوز 2003 سفارش میده بعد روش 5 تا برنامه آنلاین هم میخواد داشته باشه باید هم کیفیت مناسب نباشه بدلیل اینکه دیگر منابعی نمونده که بتونه استفاده کنه ، در نتیجه ریست مداوم نیاز دارد هر دو سه روز یکبار ، تهش هم اسم سرویس دهنده بد در میره که میگن سرویس دهنده به درد نمیخوره! باید سرویس رو باب نیاز خودتون تهیه کنید!
در مورد پشتیبانی ما سه لول پشتیبانی داریم
1- پشتیبانی 24 ساعته واقعی که توسط تلفن هم صورت میگیره که هزینه اختصاصی داره و افراد زیادی این پکیج را فعال دارند
2- پشتیبانی 16 ساعته در روز برای کاربران بسیار خوبمان با میانگین 1 ساعت پاسخگویی که ویژه افرادی هست که نحوه تیکت زدن ، انتخاب مناسب تاپیک ، محتوای تیکت مناسب رو بلد باشند. پسورد سرویس بدرستی ارسال کرده باشند و درخواست های خودشون رو بدور از هرگونه پریشانی اعلام نمایند.
3- پشتیبانی 16 ساعته در روز برای کاربران با میانگین پاسخگویی 3 ساعت که ویژه افرادی هست که هیچکدام از موارد بالا را رعایت نمیکنند و فقط دوست دارند با فحش و طعنه و اتهام و تهدید کارشون رو پیش ببرند.
البته این میزان تایم به طور تقریب هست ممکن هست حتی در نوع دوم پاسخگوییی خیلی زودتر یا خیلی دیرتر هم بدلایلی صورت گرفته باشه که نمیشه با توجه به مشکلات اینتر نت ایران ایرادی گرفته بشه× بارها و بارها شده ما حتی در روز استراحت نداشتیم ومدام سر کار بودیم که یکی از عوامل کندی اینترنت بود که برای باز کردن یک تیکت باید 5 دقیقه وقت صرف میکردیم ولی خوب در کل این میزان زمان تقریبی هست.جوان سرور با هیچ کسی جنگ و دعوا نداره مگر اینکه خود کاربر دوست داشته باشه که جنگ و دعوا درست کنه! یک سری کاربر نما :دی که در عمل از طرف فروشنده های دیگر برای تخریب سرویس تشریف میارند که سرویس های جوان سرور رو تخریب کنند که ما سعی میکنیم در اولین فرصت ممکن از اینگونه افراد جلوگیری کنیم.
یک سری افراد هم اخیرا سعی در تخریب دارند که نتونستند هنوز مدارکی ارسال کنند. قبل از هرگونه انتقاد و پیشنهات لطفا با مدرک صحبت کنید تا بدونیم مشکل از چه قراره و برای بقیه روشن بشه در غیراینصورت نیت شما جور دیگری تفسیر میشه و ما مجبور به برخورد خواهیم بود.