گرفتن درگاه بانك ملت
مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت
حقوقی:
دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
کپی اساسنامه شرکت
حقیقی:
دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
کپی جواز کسب یا فعالیت
کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت
فرآیند خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت
اقدام کننده : متقاضی(پذیرنده) اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت
پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت.
بررسی فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
الف ) مستندات فنی.
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست درصفحه اول سایت متقاضی قرارگیرد.
ج ) termid: یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی.
لازم بذکر است مدت زمان فعال بودن termid جهت پیاده سازی توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت 2 هفته می باشد که در صورت عدم پیاده سازی توابع در زمان مقرر ترمینال غیر فعال خواهد شد.
ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت (آدرس و مشخصات شرکت به پیوست)
متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت خود، با استفاده از کارت عضو شتاب، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در درگاه بانک ملت انجام میدهد.
درصورت تایید و بدون اشکال بودن روند پیاده سازی توابع، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش خود را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد.
اعلام شماره تراکنش توسط متقاضی به کارشناسان واحد پایانه های مجازی.
بررسی روند استفاده از توابع توسط واحد تست پایانه های مجازی.
اعلام اشکالات موجود در روند استفاده از توابع به پذیرنده تا حل اشکالات توسط واحد تست پایانه های مجازی.
تائید روند پرداخت اینترنتی توسط واحد تست پایانه های مجازی.
ارسال قرارداد به پذیرنده.(از این پس متقاضی، پذیرنده نامیده می شود.)
متقاضی پس از مهر و امضا نمودن تمام برگه های قرارداد، هردونسخه را برای شرکت پست می نماید.
پس از مهر و امضای قرارداد توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد.
مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت
حقوقی:
دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
کپی اساسنامه شرکت
حقیقی:
دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
کپی جواز کسب یا فعالیت
کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت
فرآیند خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت
اقدام کننده : متقاضی(پذیرنده) اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت
پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت.
بررسی فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
الف ) مستندات فنی.
ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست درصفحه اول سایت متقاضی قرارگیرد.
ج ) termid: یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی.
لازم بذکر است مدت زمان فعال بودن termid جهت پیاده سازی توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت 2 هفته می باشد که در صورت عدم پیاده سازی توابع در زمان مقرر ترمینال غیر فعال خواهد شد.
ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت (آدرس و مشخصات شرکت به پیوست)
متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت خود، با استفاده از کارت عضو شتاب، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در درگاه بانک ملت انجام میدهد.
درصورت تایید و بدون اشکال بودن روند پیاده سازی توابع، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش خود را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد.
اعلام شماره تراکنش توسط متقاضی به کارشناسان واحد پایانه های مجازی.
بررسی روند استفاده از توابع توسط واحد تست پایانه های مجازی.
اعلام اشکالات موجود در روند استفاده از توابع به پذیرنده تا حل اشکالات توسط واحد تست پایانه های مجازی.
تائید روند پرداخت اینترنتی توسط واحد تست پایانه های مجازی.
ارسال قرارداد به پذیرنده.(از این پس متقاضی، پذیرنده نامیده می شود.)
متقاضی پس از مهر و امضا نمودن تمام برگه های قرارداد، هردونسخه را برای شرکت پست می نماید.
پس از مهر و امضای قرارداد توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد.