این مساله گرون فروشی و ارزون فروشی مساله ای هست که فقط توی ایران باهاش مشکل دارن.
هر کس حق داره کالا و خدماتش رو به هر قیمتی که دلش میخواهد بفروشه.
برای این چیزها نمیشه عرف تعیین کرد.
فرضاً کسی که سالها تجربه داره و 3 صبح پشتیبانی میکنه میشه براش قیمت تعیین کرد؟
همه چیز رو عرضه و تقاضا تعیین میکنه.
وقتی هم کسی قیمت پایین میگه اگه بی کیفیت باشه خدماتش نمیتونه مشتری رو نگه داره. فوقش 1 ماه یکی سرویس میگیره و بعداً تمدید نمیکنه.
کسی هم که کارش کیفیت داره و ارزون میده خب حقشه تعداد بیشتر مشتری جذب کنه و باید تشویقش کرد نه جبهه گیری!