
نوشته اصلی توسط
itjavani
به جای اینکه سر قیمت دیگران بحث کنید و صد صفحه تاپیک بزنید برید جلو و تهش هم به نتیجه نرسید. بیاید در مورد مشتری مداری و حقوق سرویس دهنده و سرویس گیرنده و نوع سرویس های مدیریت شده و نشده صحبت کنید.
متاسفانه برخی از همکاران مشتری بهشون فحش میده ظاهرا عشق میکنن باز هم به مشتری سواری میدن! وقتی مشتری رو عادت به سواری و فحش دادن میکنن بعد همین کاربر برای باقی سرویس هاش میاد سمت سرویس دهنده هایی نظیر ما و عملشون رو تکرار میکنن و با واکنش جدی روبرو میشند اون وقت میگن مشتری مدار نیستید.
هنوز برخی سرویس دهنده ها و سرویس گیرنده ها فرهنگ کارشون رو ندارند بعد شما به فکر فرهنگ سازی روی قیمت هستید؟
دیروز یک عکس از تیکت بازی یکی از فروشنده های همین انجمن با یکی از کاربرهاش به دست من رسید. واقعا جای تاسف داشت! عکس رو من اگر بخوام بزارم کل عکس رو باید ستاره بزارم ***** کنم! مشتری ننه بابا واسه فروشنده نذاشته بود همه رو یکی کرده بود. سرویس دهنده هم انگار از حرف هایی که میشنید خوشحال بود و به کاربر پرومو میداد.
اول دنبال فرهنگ سازی و ... بعد سر قیمت سرویس دهنده ها بزنید تو سر و کله هم