سلام
بعضا، پرداخت کامل انجام میشه ولی هیچ کارتی برای فرد تخصیص داده نمیشه و باید به صورت دستی کارت رو تحویل بدیم.
دلیل این موضوع چیه ؟
بعضی اوقات هم کارت توی سیستم برای کاربر رزرو میشه ولی نه اس ام اس میشه و نه ایمیل!
درسته تایید میشه.این مشکل معمولا از هر 30درخواست یکبار اتفاق میافته که علتش نامشخصه
البته امکانش هست بخاطر خرید همزمان یک محصول یکسان توسط دونفر باشه یا خرید همزمان با دو مرورگر متفاوت
احتمالا خود آقای بایرام دلیل اصلیشو میدونن که درخواست میشه لطفا نحوه رفع مشکل رو توضیح بدن.