سلام.
در مورد پورت این دیتا سنتر باید بگم که پورت 100 مگابیت اختصاصی دارند ولی پورت 1 گیگابیت شیر هست و روی 50 مگابایت دانلود واقعی داره . توی این دو ماه اخیر هم مشکلات سال قبل از نظر شبکه و قطعی های مکرر رو نداره و به آپتایم 100 درصد رسیدند.
پشتیبانی همونطور که دوستان فرمودند فوق العاده عالی هستش و اصلا جای نگرانی نیست از بایت پشتیبانی . یک زمانی برای یکی از دوستان یک سرور تهیه کردیم . به دلیل ارسال بیش از حد اسپم سرور ایشون رو بستند. بعد از یک هفته این آقا گیر دادند که اطلاعاتشون رو میخواند و ازشون شکایت شده و ... با دیتا سنتر در میون گذاشتیم. مدیر فنیشون هارد اون سرور رو پیدا کردند. یک سرور جدید بستند با مسئولیت خودشون و 48 ساعت سرور رو به من دادند تا بک آپ تهیه کنم و هیچ هزینه ای نگرفتند ! این کارشون واقعا ستودنی هست.
بخش مالی خیلی خوش برخوردی دارند و همیشه بعد از تهیه سرویس واسه ارتقا سرویس ها اول سرویس رو ارتقا می دند و ویژگی خوبشون اینه که تا سر ماه بعدش هزینه ای بابت ارتقا از شما نمی گیرند و فاکتورش رو از ماه بعد حساب می کنند.
و اما نکته مهم : اینکه میگند برید راپورت بدید که از ایران هست سرویس دهنده هیچ کاری نمی کنه برای شما و به هیچ عنوان سرویس شمارو نمی بندند. مگر اینکه توی پانل آدرس ایران بدید و صحبتی از ایران داشته باشید .زمانی هم که خیلی به شما حساس بشند میرند لاگ هاشون رو چک می کنند .اونم احتمالش کم هست .زمانی هم که دیگه خدای نا کرده کار از کار بگذره 72 ساعت وقت واسه تخلیه می دند و هزینه های پرداختی رو ظرف 1 ماه بر می گردونن که اونم تو راه برگشت به پی پال طول میبره !
مسئله بعدی راجع به اسپم و اخطار ها هست . زمانی که اسپم بزنید سیستمشون خیلی حساس هستش و زود پیغام اخطار رو براتون ارسال می کنند. ظرف مدت 48 ساعت یک دلیل باید براشون بیارید . اگر سیستم اتوماتیک اسپم بفرسته با یک جواب کوتاه رد میشه. اگر مدیر بخششون براتون متن شکایت نامه بفرسته دلیل منطقی می خواند. تعداد اسپم های بی پاسخ به 10 تا برسه و 48 ساعت بی پاسخ بمونه کل پانل رو می بندند.
از استارتر تاپیک معذرت می خوام. امیدوارم توضیحاتم واسه دیگر دوستان هم کافی باشه