نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: پنل sms و مخابرات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    301
    تشکر تشکر کرده 
    822
    تشکر تشکر شده 
    785
    تشکر شده در
    422 پست

    پیش فرض پاسخ : پنل sms و مخابرات

    پيرو مصوبه كميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات در خصوص دريافت پيامك هاي تبليغاتي، اپراتورهاي تلفن همراه فعال موظف گرديدند با ارسال پيامك به مشتركين خود نسبت به تمايل دريافت پيامك هاي مذكور اقدام نمايند.

    لازم به توضيح است پس از اخذ پيامك از اپراتور همراه اول، مشتركين مي توانند در صورت عدم تمايل به دريافت پيامك هاي تبليغاتي و اطلاع رساني عدد يك و در صورت تمايل عدد دو را به شماره 8999 ارسال نمايند و در صورت عدم پاسخ وضعيت جاري ادامه مي يابد.

    همچنين اپراتور ايرانسل نيز مركز تماس شبانه روزي 700 از خط ايرانسل و يا 09377000000 از ساير خطوط را براي اعلام عدم تمايل به دريافت پيامك تبليغاتي معرفي نموده است.

  2. تعداد تشکر ها از HematYar به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •