من هم چنین مواردی داشتم
ماژولم را درست کردم حل شد
شما اگر نمیخواهید استفاده کنید اجباری نیست
ما از ماژول استفاده نمکنيم. در مجموعه سامان سيستم بيش از 4 برنامه نويس خبره فعاليت ميکنن و ساير موارد رو برسی ميکنن.
متاسفانه درگاه پرداخت بانک ملت طبق استانداردی پياده سازی شده که بعد از اون دو بار اون استاندارد بروز رسانی شده اما به پرداخت هنوز اين کار رو نکرده.

اشتباه اين تيم اونجایی هستش که ساير تاييد ها با جواب 0 برميگرده که اين موضوع از نظر برنامه نويسی اصلا صحيح نيست و بايد بجای صفر از عدد ديگه ای استفاده بشه چون تو بعضی از زبان های برنامه نويسی خالی بودن يک مقدار معنی 0 هستش و اين باعث ميشه زمانی که دو سرور به هر دليلی نتونن به هم متصل بشن اين مقدار برگرده و سيستم فکر کنه تراکنش انجام شده در حالی که تراکنش معلق مونده.

مورد دوم هم موضوع تسويه آنی اين شرکت هستش. شما فکر ميکنيد بانک ها و شرکت های تجارت الکترونيک فعالتر نميتونن اين سرويس رو بدن ؟ به نظر شما اگر اين سرويس برای مثال در بانک پاسارگاد يا پارسيان (که بسيار فعالتر از به پرداخت هستند) ارائه نميشه دليلش چی هستش ؟ دليلش رو برای شما شرح خواهم داد انشالا که متوجه بشيد.
دليل اين موضوع اين هستش که توی سيستم بانکی کشور ما حساب های بانکی تو زمان های مشخص بسته ميشن و موجودی های اونها حساب ميشه. تو اين بازه زمانی هر تراکنشی به حساب شما بياد، از هر روشی که باشه برگشت ميخوره.


شما قرار بود با وکیل قانونی پیگیر بشید - که ظاهرا خبری نشد
پس بهتره به جای خراب کردن بانک ملت قانونی پیگیری کنید ( اینطور حرفتون را بهتر و بیشتر قبول میکنند )
هنوز هم پيگير هستيم و بالطبع زمانی که نتيجه ای حاصل بشه حتما اطلاع رسانی خواهد شد.
هر عزيزی هم شک داره مثل هميشه دعوت ميکنيم تا تشريف بيارن دفتر و مدارک و مستندات خودمون که مربوط به 3 ماه اول سال گذشته هستش رو ارائه بديم تا دوستان خودشون در مورد عملکرد به پرداخت قضاوت کنن.

ضمن اينکه کافی هستش در مورد به پرداخت يک تحقيق 10 دقيقه ای در اينترنت تحقيق کنيد.