سلام ،
نامه رو میبرید ارشاد ، یه پرونده تشکیل میدید میبرید دبیرخانه مهر و امضاء میکنن میفرستن تهران . اگر ارشاد تهران تشخیص بده نیاز به مجوز داشته باشید ( با توجه به موارد ذکر شده در اساسنامه ) مراحل دریافت مجور رو بهتون ابلاغ میکنند که پیشنهاد میکنم طرفش نرید . اگر هم نیاز نداشته باشید بهتون نامه رو بر میگردونن و یه برگه میدن که نیاز به مجور نداشتید . اگر هم موارد ذکر شده در اساس نامه نیاز به ویرایش داشته باشه و نیاز باشه تبصره ای چیزی بهش اضافه بشه ، ارشاد اضافه میکنه و میگه اساس نامه رو تغییر بدید و روزنامه رسمی و اگهی رو با تغییرات چاپ کنین . بعدم که کارای دارایی و مالیات و ...
در کل گرفتن مجور از ارشاد کار راحتی نیست و من پیشنهادم میکنم سعی کنید تاییدیه ازشون بگیرید برای فعالیتی که انجام میدید .
موفق باشید