-
عضو جدید
بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران
با سلام خدمت بزرگواران
هدف از ايجاد اين تاپيك استفاده از تجربيات و شيوه هاي موٍثر افراد باتجربه براي من (و امثال بنده) كه تجربه اي در قياس دوستان نداريم ميباشد
كدام يك از روش هاي زير در موثر ترند؟
قيمت هاي پايين
تخفيف هاي اعياد و روزها و تاريخهاي خاص
تخفيفات براي ماه اول
آيا تبليغ در سايتهاي بزرگ مانند انجمن وبهاستينگ تالك براي سرويس دهنده جديد مناسب تر است يا بايد قديمي باشد؟
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
July 4th, 2012 20:14
# ADS
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران
اگر شما نيز شيوه اي دارين از اشتراك گذاري اون استقبال ميكنيم
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران
پهنای باند نامحدود + قیمت پایین (درصورت امکان همراه تخفیف ماه اول) برای جذب مشتری خیلی موثره
برای اینکه مشتری ماه های بعد هم تمدید کنه پشتیبانی خوب (منظور زود جواب دادنه) و چاپلوسی مشتری بسیار مناسبه
این ها تجربه شدند
-
تعداد تشکر ها ازMiladR به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران
ویرایش توسط serverland.ir : July 5th, 2012 در ساعت 14:49
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران

نوشته اصلی توسط
MiladR
پهنای باند نامحدود + قیمت پایین (درصورت امکان همراه تخفیف ماه اول) برای جذب مشتری خیلی موثره
برای اینکه مشتری ماه های بعد هم تمدید کنه پشتیبانی خوب (منظور زود جواب دادنه) و چاپلوسی مشتری بسیار مناسبه
این ها تجربه شدند
دوست عزیز ، واژه چاپلوسی مشتری مناسب نیست و نوعی توهین حساب میشه !
مشتری وقتی سرویسی میگیره ، برای اینکه باقی بازدیدکننده ها از کیفیت سرویس باخبر بشن انتقاد و یا تشکر و حمایت میکنن .
به نظر من کیفیت سرویس و پشتیبانی عالی بهترین تبلیغاته !
اجباری به تبلیغات گسترده نیست .
-
تعداد تشکر ها ازhasun به دلیل پست مفید
-
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران
سلام
اول پنل ها و پیشنهادات خوبی داشته باشید نسبت به همکاران
بعد معرفی خدمات و محصولات به مشتریان هدف ؛ تبلیغ مناسب در چند سایت و جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو و فعال بودن و نشون دادن بهره مندی از دانش کافی
سوم پیشنهادای انگیزاننده برای خرید مشتری ؛ مثل تخفیف دوره اول ، برگشت مبلغ مثلا تا 10 روز و ...
تا این جا مشتری با محصول شما آشنا شده و محصول خوب به نظر می رسه و انگیزه ای برای خرید داره
چهارم خرید آسان
حالا مشتری خرید کرد
به خاطر این که "هزینه نگه داشتن مشتری از هزینه جذب مشتری های جدید خیلی کمتره"
و "مشتری ناراضی، نارضایتی شو به 13 نفر می گه و مشتری راضی، رضایتشو به 7-8 نفر می گه"
پس از این جا به بعد باید هوای مشتری رو داشته باشید تا اونم هوادار شما بشه.
اولا فضای سایت باید احساس خوبی به مشتری بده،
مثلا بعد از خرید، پیغام تشکر نمایش داده بشه.
بعد از خرید یه پیامک تشکر از خرید و یه ایمیل ساده تشکر ارسال بشه.
به مشتری این اطمینانو بدید که هر وقت سوال یا مشکلی داشت، شما پاسخ گو خواهید بود.
مشتری از شما راضی و می خواد یه دوره دیگه هم از خدمات شما استفاده کنه؛ بهش تخفیف بدید.
حالا این مشتری یک هوادار شماست و به شما وفاداره.
چند تا از این مشتری ها داشته باشید، دیگه ورودی از گوگل هم نمی خواهید!
پس سعی کنید هر مشتری که وارد فروشگاهتون می شه، راضی و دست پر از فروشگاه بیرون بره و بازم برگرده.
پیشنهادی هم دارم : پشتیبانان شرکت های هاستینگ وظیفه در راهنمایی برای نصب cms ها و مشکلات راه اندازی سایت و غیره ندارن،
اما اگر از این تماس ها زیاد داشتید، یه نفر برای پاسخ گویی به این سوالات داشته باشید و حتی در تبلیغاتتون هم این رو بگید.
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها ازsoheyl_ir89 به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران

نوشته اصلی توسط
MiladR
پهنای باند نامحدود + قیمت پایین (درصورت امکان همراه تخفیف ماه اول) برای جذب مشتری خیلی موثره
برای اینکه مشتری ماه های بعد هم تمدید کنه پشتیبانی خوب (منظور زود جواب دادنه) و چاپلوسی مشتری بسیار مناسبه
این ها تجربه شدند
بابت جواب دادن به اين تيكت از شما بسيار متشكرم
منظورتون از چاپلوسي مشتري چيه؟
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران

نوشته اصلی توسط
hasun
دوست عزیز ، واژه چاپلوسی مشتری مناسب نیست و نوعی توهین حساب میشه !
مشتری وقتی سرویسی میگیره ، برای اینکه باقی بازدیدکننده ها از کیفیت سرویس باخبر بشن انتقاد و یا تشکر و حمایت میکنن .
به نظر من کیفیت سرویس و پشتیبانی عالی بهترین تبلیغاته !
اجباری به تبلیغات گسترده نیست .
با تشكر از شما
آيا قيمت هاي بالا (مثلا ديتاسنتر هاي با كيفيت طبيعتا سرورهاي گرونتري ميدن) در كنار كيفيت بسيار مناسب بازار داغي دارند(گذرا نه تقريبا دائمي) يا حداقل قيمت در ازاي يك سرويس با كيفيت متوسط به پايين؟
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
عضو جدید
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران

نوشته اصلی توسط
soheyl_ir89
سلام
اول پنل ها و پیشنهادات خوبی داشته باشید نسبت به همکاران
بعد معرفی خدمات و محصولات به مشتریان هدف ؛ تبلیغ مناسب در چند سایت و جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو و فعال بودن و نشون دادن بهره مندی از دانش کافی
سوم پیشنهادای انگیزاننده برای خرید مشتری ؛ مثل تخفیف دوره اول ، برگشت مبلغ مثلا تا 10 روز و ...
تا این جا مشتری با محصول شما آشنا شده و محصول خوب به نظر می رسه و انگیزه ای برای خرید داره
چهارم خرید آسان
حالا مشتری خرید کرد
به خاطر این که "هزینه نگه داشتن مشتری از هزینه جذب مشتری های جدید خیلی کمتره"
و "مشتری ناراضی، نارضایتی شو به 13 نفر می گه و مشتری راضی، رضایتشو به 7-8 نفر می گه"
پس از این جا به بعد باید هوای مشتری رو داشته باشید تا اونم هوادار شما بشه.
اولا فضای سایت باید احساس خوبی به مشتری بده،
مثلا بعد از خرید، پیغام تشکر نمایش داده بشه.
بعد از خرید یه پیامک تشکر از خرید و یه ایمیل ساده تشکر ارسال بشه.
به مشتری این اطمینانو بدید که هر وقت سوال یا مشکلی داشت، شما پاسخ گو خواهید بود.
مشتری از شما راضی و می خواد یه دوره دیگه هم از خدمات شما استفاده کنه؛ بهش تخفیف بدید.
حالا این مشتری یک هوادار شماست و به شما وفاداره.
چند تا از این مشتری ها داشته باشید، دیگه ورودی از گوگل هم نمی خواهید!
پس سعی کنید هر مشتری که وارد فروشگاهتون می شه، راضی و دست پر از فروشگاه بیرون بره و بازم برگرده.
پیشنهادی هم دارم : پشتیبانان شرکت های هاستینگ وظیفه در راهنمایی برای نصب cms ها و مشکلات راه اندازی سایت و غیره ندارن،
اما اگر از این تماس ها زیاد داشتید، یه نفر برای پاسخ گویی به این سوالات داشته باشید و حتی در تبلیغاتتون هم این رو بگید.
موفق باشید
ممنون از شما بابت توضيحات گرانقدرتون
به نظر شما تبليغ در انجمن وبهاستينگ تالك براي شركت جديد مناسب ه و مقرون به صرفه هستش يا براي شركت هاي نسبتا قديمي؟
در اين باره چه توضيحي دارين؟
ممنونم
خدمات سرور اختصاصي سرور مجازي از SynaptiCa كانادا و لوس انجلس آمريكا . كولوكيشن سرور اختصاصي از SynaptiCaكانادا با پورت
You X 1 Gbps
ServerLand.Ir
آي دي ياهو:
serverland_ir[at]yahoo[dot]com
-
تعداد تشکر ها از serverland.ir به دلیل پست مفید
-
July 5th, 2012, 15:01
#10
پاسخ : بهترين روش هاي بازاريابي اينترنتي در ايران

نوشته اصلی توسط
serverland.ir
ممنون از شما بابت توضيحات گرانقدرتون
به نظر شما تبليغ در انجمن وبهاستينگ تالك براي شركت جديد مناسب ه و مقرون به صرفه هستش يا براي شركت هاي نسبتا قديمي؟
در اين باره چه توضيحي دارين؟
ممنونم
نمی دونم دوست عزیز
اما افرادی که وبمستر هستن و یا می خوان وبمستر بشن، تو این انجمن هستن
-
تعداد تشکر ها ازsoheyl_ir89 به دلیل پست مفید