نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: گه مشکلی پیش بیاد؟

  1. #1
    عضو انجمن mohebali آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    170
    تشکر تشکر کرده 
    290
    تشکر تشکر شده 
    488
    تشکر شده در
    341 پست

    پیش فرض گه مشکلی پیش بیاد؟

    با سلام
    من هی در این تاپیک ها میبینم مینویسن قرارداد رسمی
    میخوام بپرسم من اگه قرارداد رسمی بستم امضا شده اگه طرف قرارداد یکی از بندهای قرارداد رو اجرا نکرد یا کلا زد زیرش این قرارداد رو کجا میتونم ازش استفاده کنم؟
    آیا اصلا ارزشی داره؟
    یا مثل این شکایتهایی است که 1 سال طول میکشه و....
    بالاخره میرسه اون روزی که باید برسه ....

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو انجمن pardishosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    638
    تشکر تشکر کرده 
    857
    تشکر تشکر شده 
    2,336
    تشکر شده در
    1,451 پست

    پیش فرض پاسخ : گه مشکلی پیش بیاد؟

    خوب شد یکی پرسید.
    مطمئن باشید اگر می شد باهاش کاری کرد ، این جوری فراگیر نمی شد. و به این راحتی ارائه نمی کردند. در حالی که مفاد قرارداد هم اصلا معملوم نیست چی هست.

    در ثانی مطمئن باشید معمولا کفه قرارداد به سمت سرویس دهنده سنگینی می کنه و نه مشتری.
    ارتباط تلگرامی با بخش فروش : pardisho@

  4. #3
    عضو انجمن Mohsen آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    نوشته ها
    340
    تشکر تشکر کرده 
    281
    تشکر تشکر شده 
    741
    تشکر شده در
    324 پست

    پیش فرض پاسخ : گه مشکلی پیش بیاد؟

    اینکه فرآیند قضایی کشور به چه صورت هست و چقدر طول میکشه که یه شکایت به نتیجه برسه یه موضوع جداست که قعطا هیچ کدوم از هاستینگ‌ها مسئولش نیستند و این فروم هم جای بحث در موردش نیست!
    اما در مورد اینکه قرار داد به درد میخوره یا نه باید بگم ، بله 100 درصد!
    شما وقتی قرارداد داشته باشی می‌تونی شکایت کنی و حقت رو بگیری(جدا از اینکه چقدر طول میکشه)
    همیشه هم بحث 10-20 هزار تومن نیست که شما بگی به دردسرش نمی‌ارزه! مثلا ممکن هست دیتای شما از بین بره که ارزش خیلی زیادی داشته باشه و اون موقع قضیه فرق میکنه.
    در مورد اینکه قرارداد به نفع کی هست هم باید بگم به نظر من هم به نفع هاستینگ هست و هم به نفع مشتری، چون این طوری حدود هر کس مشخص هست و معلوم هر کس چه وظایفی داره. شما می‌تونید بخونید و اگه مطابق میل‌تون نیست برید از دیگری سرویس بگیرید،‌مثلا اگه بک‌آپ روزانه می‌خواین و سرویس دهنده تو قرارداد آورده که بک‌آپ هفتگی هست و ... .

    پ.ن.
    من یه سوال از اول که وارد هاستینگ شدم تا حالا ذهنم رو مشغول کرده و هیچ وقت هم جوابش رو نفهمیدم! اونم این هست که چرا مشتری ها از هاستینگ توقع متفاوتی دارند! شما میری مثلا 500 هزار تومن میدی ماشین لباس شویی میخری، روش نوشته نصب رایگان، طرف موقع نصب میگه 20 تومن شد و هر چی هم بگی نوشته رایگان میگه برا خودش نوشته، خراب هم بشه میگن شامل گارانتی نشد و ... و خیلی چیزهای دیگه که ملت میخرن و خوب و بد داره و صداشون در نمیاد! اما طرف 30 تومن داده برا یه سال اجاره هاست، اگه یه ثانیه دان تایم داشته باشی میخواد بره شکایت کنه و کل 30 تومنش رو در همون لحظه پس بگیره! به نظر شما چرا این طوری هست؟

  5. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    یه جا تو تهران
    نوشته ها
    629
    تشکر تشکر کرده 
    90
    تشکر تشکر شده 
    897
    تشکر شده در
    560 پست

    پیش فرض پاسخ : گه مشکلی پیش بیاد؟

    تنها مزیت قرارداد با یه شرکت رسمی اینه که حداقل اینه شرکت یهو خداحافظی نمی کنه بره !
    و الا بابت دیتا نمی تونید شکایت کنید،چون مسئولیت با خودتون هست ! بابت دان تایم بودن هم بقیه پولتون رو می دند برید جای دیگه !
    کیفیت و ... جای خودش رو داره و ربطی به شرکت و خونه بودن نداره ! ولی باز شرکت چون برنامه ریزی برای آینده خودش داره قابل اعتماد تره!

  6. تعداد تشکر ها ازLoveLife به دلیل پست مفید


  7. #5
    عضو انجمن pardishosting آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    نوشته ها
    638
    تشکر تشکر کرده 
    857
    تشکر تشکر شده 
    2,336
    تشکر شده در
    1,451 پست

    پیش فرض پاسخ : گه مشکلی پیش بیاد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط lovelife نمایش پست ها
    تنها مزیت قرارداد با یه شرکت رسمی اینه که حداقل اینه شرکت یهو خداحافظی نمی کنه بره !
    و الا بابت دیتا نمی تونید شکایت کنید،چون مسئولیت با خودتون هست ! بابت دان تایم بودن هم بقیه پولتون رو می دند برید جای دیگه !
    کیفیت و ... جای خودش رو داره و ربطی به شرکت و خونه بودن نداره ! ولی باز شرکت چون برنامه ریزی برای آینده خودش داره قابل اعتماد تره!
    دقیقا همین نکته ... البته شرکت ها جمع شدنی هستند ولی نظم و برنامه دارند.
    ارتباط تلگرامی با بخش فروش : pardisho@

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پنل پیامک نمایندگی و کاربری(تعرفه 85 ریال)+خط اختصاصی+ارسال سیم کارتی+پیام صوتی
    توسط mask-online در انجمن فروش پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: October 3rd, 2017, 22:19
  2. ماژول پیامک پیشرفته whmcs با قابلیت ارسال از طریق سیم کارت و کلیه پنل های پیامکی با امکانات ویژه
    توسط lizard.tiny در انجمن فروش انواع ماژول،پلاگین،قالب،افزونه،امکانات سفارشی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: January 18th, 2017, 23:42
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 13th, 2016, 08:27
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: February 8th, 2015, 15:55
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 16th, 2014, 06:30

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •