وهقعا متاسفم این بنده خدا این همه مدت علاف شد.عزیز من شما باید این کار رو بکنید:
چنانچه دارنده يکي از حسابهاي الکترونيک ملت (نظير جام ، قرض الحسنه پس انداز الکترونيک و کوتاه مدت الکترونيک) هستيد ولي تاکنون خدمات ويژه اينترنتي خود را فعال ننموده ايد مي توانيد با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب نسبت به فعال سازي اين خدمات اقدام نموده و شناسه مشتري و کلمه عبور خود را دريافت نماييد. يک ساعت پس از فعال سازي خدمات ويژه در شعب مي توانيد به مدت 10 روز با مراجعه به اين سايت (https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking/)نسبت به تغيير کلمه عبور خود اقدام نماييد . پس از تغيير کلمه عبور و ورود مجدد به سامانه ، ساير خدمات مورد نظر فعال خواهد شد . پس از ورود به سايت , شما مي توانيد شناسه مشتري خود را به شناسه دلخواه تغيير دهيد .







