نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
عزیز خدایی وقتی سرویس خوب باشه فکر نکنم نیازی به پشتیبانی اصلا باشه!! مثلا من الان سایتم رو هاست دل هست. شاید تو این 4 سال چند بار بهش پیغام پشتیبانی ندادم آن هم هر دفعه سرورهاشو عوض کرده!! یا مثلا از یکی یک وی پی اس دارم ماه به ماه نه تیکت پشتیبانی بهش میدم نه چیزی!! چرا؟ چون سرویسیش همیشه برقراره! وقتی برقراره و مشکلی نداره دیگه پشتیبانی برای چیه؟
بزارید اینطوری براتون توضیح بدم. یک مشتری هست از سرور مجازی و هاست و.... سر در میاره. یک سرویس خوب میگیره و راضی هم هست همیشه.. حالا یکی که تازه کاره همون سرویس رو میگیره هر روز خدا پیغام و پسغام میده سرور قطعه و چرا مشکل داره و اینجاش اینطوریه و... خوب بیچاره هاستینگه چیکار کنه؟ شب و روز بمونه بالای سر مشتری؟
خود من یک مشتری داشتم یک بازی فکستنی خریده بود زنگ زده بود بهم هزار تا بارم کرد.. گفتم درست نصبش کردید؟ برگشت گفت من کلاس کامپیوتر رفتم! icdl و یک بازی براش آب خوردنه و ... آخرش فهمیدم نمیدونه کرک بازی اصلا یعنی چی!! خوب اینجا تقصر من هست یا ندونم کاری مشتری؟
بهتره هاستینگا قیمت هاست رو پایین بیارند و قیمت پشتیبانی از هاست رو جدا کنند
فرمایشات شما کاملا منطقی هست اما سرویس دهی داریم تا سرویس دهی
ممکنه هردوی ما از یک فروشنده وی پی اس خرید کنیم
شما بعد از 1سال هنوز یک درخواست پیشتیانی هم نداده باشید
اما بنده روزی 2تا درخواست میدم
و هردوی ما هم از لحاظ اطلاعاتی و مدیریت سرور در یک سطح هستیم
اما تفاوت در هدف و نوع استفاده از سرویس خریداری شده است
شما ممکنه وی پی اس خرید کردید که ماهی یکبار ریموت کنید برای بک آپ
و در مقابل من سرور برای نرم افزاری می خوام که ماهیت این نرم افزار باعث میشه سرور در روز 2بار به مشکل بخوره و هیچ راه حلی هم نداشته باشه جز اقدامات پشتیبانی!!! پس حق مشتری هست که بابت پولی که پرداخت کرده خدمات پشتیبانی اساسی دریافت کنه
اگر تیکت زدم و گفتم آقا میشه بهم یاد بدید چطوری سرور رو ریست کنم و جواب نگرفتم جای اعتراضی نیست چون پشتیبانی جای این حرفا نیست
اما اگر تیکت زدم و گفتم نرم افزار روی شبکه اختلال ایجاد کرده لطفا ری استارت کنید و بعد از 48 ساعت جواب گرفتم فکر نمی کنم دیگه اسمش پشتیبانی خوب باشه