نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

موضوع: واقعا چرا؟!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #39
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : واقعا چرا؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط iranian-portal نمایش پست ها
    من که قبل هم به شما عرض کردم در کدوم دسته هستید
    من با سرویس شما تا حالا هیچ مشکلی نداشتم
    ضمن این که قیمتی که از شما خرید کردم اگر اینجا بگم همه فکر می کنند شما فروشنده تابستانی بودید که تا الان فسیل شدید رفتید پی کارتون
    درباره اشکان عزیز که اصلا نمیشه حرفی زد کارشون حرف نداره هم کارشون خوبه هم برخوردشون

    چندین بار در موضوعات مختلف چه شرکت چه امنیتی هاست صحبت کردیم باهاشون بدون این که توجه کنن رغیب کاریشون هستیم (البته اگر ما رو رغیب بدونن :p) کاملا جواب دادن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
    عزیز خدایی وقتی سرویس خوب باشه فکر نکنم نیازی به پشتیبانی اصلا باشه!! مثلا من الان سایتم رو هاست دل هست. شاید تو این 4 سال چند بار بهش پیغام پشتیبانی ندادم آن هم هر دفعه سرورهاشو عوض کرده!! یا مثلا از یکی یک وی پی اس دارم ماه به ماه نه تیکت پشتیبانی بهش میدم نه چیزی!! چرا؟ چون سرویسیش همیشه برقراره! وقتی برقراره و مشکلی نداره دیگه پشتیبانی برای چیه؟
    بزارید اینطوری براتون توضیح بدم. یک مشتری هست از سرور مجازی و هاست و.... سر در میاره. یک سرویس خوب میگیره و راضی هم هست همیشه.. حالا یکی که تازه کاره همون سرویس رو میگیره هر روز خدا پیغام و پسغام میده سرور قطعه و چرا مشکل داره و اینجاش اینطوریه و... خوب بیچاره هاستینگه چیکار کنه؟ شب و روز بمونه بالای سر مشتری؟
    خود من یک مشتری داشتم یک بازی فکستنی خریده بود زنگ زده بود بهم هزار تا بارم کرد.. گفتم درست نصبش کردید؟ برگشت گفت من کلاس کامپیوتر رفتم! Icdl و یک بازی براش آب خوردنه و ... آخرش فهمیدم نمیدونه کرک بازی اصلا یعنی چی!! خوب اینجا تقصر من هست یا ندونم کاری مشتری؟
    بهتره هاستینگا قیمت هاست رو پایین بیارند و قیمت پشتیبانی از هاست رو جدا کنند
    کاملا حرفتان را قبول دارم - مثلا الان پشتیبانی ما اکثرا با این که گفتیم به جز پرداخت کردن پشتیبانی نرم افزاری - پشتیبانی نرم افزاری ارائه نمیدیم همش تیکت های نرم افزاری برامون میاد

    مثلا یه نمونه :

    آقا سرور ریست کردم میرم توش پیغام میپرسه چرا ریست کردید آیا مشکل امنیتی داره ؟




    - ولی خب موضوع اینه اومدیم سرویس ما قطع شد آیا نباید جوابگو بود ؟

    ببینید مثلا ما شرایطی داریم که اگر دیتاسنتر سرور را قطع بکنه پس ما هم ضرر کردیم و مقصر نیستیم

    اما گاهی وقت ها این قطعی ها به دلایل زیر :
    1. روتر مثلا هتزنر قاطی میکنه پشتیبان فنی دانش کافی نداره سریع درست کنه ممکنه 1 یا 2 روز سرور بخوابه
    2. هزینه سرور به موقع پرداخت نمیشه و سرور از شبکه توسط دیتاسنتر خارج میشه.
    و ...

    اینا مقصر فروشنده میشه که طبق گفته دوستمون استارتر که حرفشون درسته و بارها خود بنده دیدم قبول نمیکنن اکثر همین فروشنده های خیلی بزرگ اما شاید اون فروشنده ای که ماهی 1 مشتری داره و به زور داره سر میکنه اینجور مواقع از جیبشم میگذاره و کاری میکنه مشتریش نپره

    متاسفانه وقتی مشتری زیاد میشه فروشنده ها اکثرشون (همه نه) مغرور میشن و میگن این رفت یکی دیگه میاد ولش کن ،به همین راحتی.


    این میشه ارزش نگذاشتن برای مشتری حالا چه بسی کسایی که مشتری زیاد دارن قیمت هم به خاطر معروفیتشان بیشتر کردند.(با این که خرج شرکت و ... زیاد نشده باشه)
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •