عزیز خدایی وقتی سرویس خوب باشه فکر نکنم نیازی به پشتیبانی اصلا باشه!! مثلا من الان سایتم رو هاست دل هست. شاید تو این 4 سال چند بار بهش پیغام پشتیبانی ندادم آن هم هر دفعه سرورهاشو عوض کرده!! یا مثلا از یکی یک وی پی اس دارم ماه به ماه نه تیکت پشتیبانی بهش میدم نه چیزی!! چرا؟ چون سرویسیش همیشه برقراره! وقتی برقراره و مشکلی نداره دیگه پشتیبانی برای چیه؟موضوع قیمت گذاشتن نیست موضوع اینه پشتیبانی و توجه کردن به مشتری چرا ضعیفه چه قیمت گرونتر باشه چه ارزانتر پشتیبانی بیشتر جاهایی که ارزانتر میدن بهتره این حرف استارتر تاپیک هست.
بزارید اینطوری براتون توضیح بدم. یک مشتری هست از سرور مجازی و هاست و.... سر در میاره. یک سرویس خوب میگیره و راضی هم هست همیشه.. حالا یکی که تازه کاره همون سرویس رو میگیره هر روز خدا پیغام و پسغام میده سرور قطعه و چرا مشکل داره و اینجاش اینطوریه و... خوب بیچاره هاستینگه چیکار کنه؟ شب و روز بمونه بالای سر مشتری؟
خود من یک مشتری داشتم یک بازی فکستنی خریده بود زنگ زده بود بهم هزار تا بارم کرد.. گفتم درست نصبش کردید؟ برگشت گفت من کلاس کامپیوتر رفتم! icdl و یک بازی براش آب خوردنه و ... آخرش فهمیدم نمیدونه کرک بازی اصلا یعنی چی!! خوب اینجا تقصر من هست یا ندونم کاری مشتری؟
بهتره هاستینگا قیمت هاست رو پایین بیارند و قیمت پشتیبانی از هاست رو جدا کنند