نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
خب الان این حرف شما ربطش به حرف بنده که گفتم :

مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...

و درشت کردید چیه؟منظور ما پشتیبانی و توجه به مشتری هست نه ارزان یا گران شدن دلار و قیمت های عجیب غریب - اصلا متوجه نشدم.
مشکل اینه که ما هنوز به حدی نرسیدیم که بتونیم قبول کنیم مشکل داریم!!!
اشتباه این بود که من این تاپیک رو زدم فکر کردم خیلی ها به درج بالایی رسیدن که مشکل رو قبول داشته باشن
اما نه انگار ما هنوز خیلی خیلی عقب هستیم
ما تو مرحله ای گیر کردیم که هنوز نمیدونم مشکل داریم یا نه اگر داریم مشکل کار کجاست
و بدتر از همه تعصبی که روی کار داریم اجازه نمیده مشکل خودمون رو ببینیم!!!
بهتره تاپیک دیگه ادامه پیدا نکنه
جالب اینجاست که دقیقا همون سرویس دهنده های خوبی که من در دسته دوم مخاطب قرار داده بودمشون پیغام خصوص زدن و جویای مشکل خودشون بودن که آیا مشکل از اوناست یا خیر
نتیجه نهایی اینه که کسی که خوبه خوب میمونه و خوب تر میشه
کسی هم که در دسته دوم سوم قرار داره سر جاش درجا میزنه چون هنوز به درجه ای از تکامل نرسیده که مشکلش رو ببینه