نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 40

موضوع: واقعا چرا؟!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : واقعا چرا؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط m3hdi نمایش پست ها
    دوست عزیز این روند کاری اصلا استاندارد نیست و شرکت های بزرگ در دنیا این روال رو در پیش نمیگیرند


    موارد زیادی هست که از یک تاپیک نمی توان انتظار داشت متاسفانه آشفته بازاری هست و با صحبت 10-20 نفر ما در اینجا کاری از پیش نخواهد رفت
    بارها گفتم شما اکثر سرویس دهنده هایی که از دید خودتون معتبر هستند رو در نظر بگیرید زمانی که دلار 1300 بود قیمت ها با الان که 1900 هست چقدر فرق داره ؟ (یا نداره یا بسیارکم ) این هزینه باقی مونده داره از جیب سرویس دهنده میره
    کسی ام نمیاد قیمت هاشو ببره بالا چون هر روز دارن می بینن افرادی متاسفانه قیمت های عجیبی رو ارائه میدن ، که کیفیت پایینی دارند ولی موردی که هست اینه که ما نمیتونیم کلاس توجیهی برای هر مشتری بذاریم و بگیم چرا اون آقا داره ارزون میده
    واقعا این حرفه خیلی نابه‌سامان شده و همکارانی که شبانه روزی در حال تلاش هستند اصلا دست مزد کارهاشون رو دریافت نمی کنند
    امیدوارم روزی برسه که شاهد رشد هرچه بیشتر افراد در این زمینه باشیم
    خب الان این حرف شما ربطش به حرف بنده که گفتم :

    مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...

    و درشت کردید چیه؟منظور ما پشتیبانی و توجه به مشتری هست نه ارزان یا گران شدن دلار و قیمت های عجیب غریب - اصلا متوجه نشدم.
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    361
    تشکر تشکر کرده 
    648
    تشکر تشکر شده 
    1,664
    تشکر شده در
    814 پست

    پیش فرض پاسخ : واقعا چرا؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    خب الان این حرف شما ربطش به حرف بنده که گفتم :

    مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...

    و درشت کردید چیه؟منظور ما پشتیبانی و توجه به مشتری هست نه ارزان یا گران شدن دلار و قیمت های عجیب غریب - اصلا متوجه نشدم.
    مشکل اینه که ما هنوز به حدی نرسیدیم که بتونیم قبول کنیم مشکل داریم!!!
    اشتباه این بود که من این تاپیک رو زدم فکر کردم خیلی ها به درج بالایی رسیدن که مشکل رو قبول داشته باشن
    اما نه انگار ما هنوز خیلی خیلی عقب هستیم
    ما تو مرحله ای گیر کردیم که هنوز نمیدونم مشکل داریم یا نه اگر داریم مشکل کار کجاست
    و بدتر از همه تعصبی که روی کار داریم اجازه نمیده مشکل خودمون رو ببینیم!!!
    بهتره تاپیک دیگه ادامه پیدا نکنه
    جالب اینجاست که دقیقا همون سرویس دهنده های خوبی که من در دسته دوم مخاطب قرار داده بودمشون پیغام خصوص زدن و جویای مشکل خودشون بودن که آیا مشکل از اوناست یا خیر
    نتیجه نهایی اینه که کسی که خوبه خوب میمونه و خوب تر میشه
    کسی هم که در دسته دوم سوم قرار داره سر جاش درجا میزنه چون هنوز به درجه ای از تکامل نرسیده که مشکلش رو ببینه

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •