-
June 16th, 2012, 16:08
#11
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
عجب
ایشون دارن میگن آقا با گرفتن پول بیشتر مخالف نیستن با این مخالف هستن که چرا پول بیشتر میگیرن متعهد نمیشن دربرابر چیزی که به مشتری فروختن
خیلی ها هستن که هزینه کمتری میگیرن اما کاملا متعهد میشن.
مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...
منظور ایشون تا جایی که بنده فهمیدم اینه
با تشکر از شما که حرف های بنده رو کامل و بدون عیب و نقص متوجه شدید
در ضمن دوستان دنبال توجیه کردن من و این که پست ارسال کنید که چرا وضعیت این چنین هست یا چرا این چنین نیست و ... نباشید
من اگر این تاپیک رو زدم اگر جسارت کردم فقط چون خواستم هرچند اندک اما نقش کوچکی در بیدار کردن بعضی ها داشته باشم
شرافت و لیاقت ایرانی این نیست که هرکجا که اسمش میاد حتی خودمون هم خودمون رو به اسم د_ز_د یا ... بشناسیم تا حدی که به کالاهای ساخت ایران و ... اعتماد نکنیم!!!!
مبحث هم اصلا احساسی یا ... نیست لطفا پارازیت نفرستید!!!!!
فقط میگن اگر می خواهی مملکت خودت رو درست کنی اول از خودت شروع کن
مدعی نیستم خودم در مقام فروش متعهد کامل هستم اما نهایت تلاش خودم رو دارم می کنم
-
-
June 16th, 2012 16:08
# ADS
-
June 16th, 2012, 16:20
#12
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا؟!
ما تو شرکت 2 موضوع رو داریم کار می کنیم که تو بخش اینترنت مسئولش منم
و میشه گفت مدیرعامل شرکت هم هستم
و موضوع دیگه شرکت هم مربوط به موبایل میشه که برادر بنده تو اون رسته کارهاش رو انجام میده
من نوشته های دوستان رو یه نگاه کوتاهی انداختم
و حق رو کامل به اقا فرشاد و آقای پارسیان می دم
حالا یه سوالی دارم که پاسخش رو هم میدم ولی جوابی هم داشتید بدید
کیفیت و پشتیبانی و مشتری مداری شامل چه چیزی میشه؟
زمانی که یه تیم 3 نفره یا بیشتر وقت و زمانشون رو برای پشتیبانی و بالا بردن سطح کیفی کار خودشون میزارن
نیاز به هزینه داره
و مشتری زمانی که نیاز به پشتیبانی داشته باشه کسی نباشه مشکل اون شخص رو حل کنه یا با تخییر
پاسخگو مشکل اون شخص باشن
اون فروشنده یا شرکت به درد این کار نمی خودن .
با اینکه هر چه قدر هم کیفیت بالایی داشته باشن
شرکتی موفق هست که در کنار کارشون به مشتری اهمیت بدن
حالا از این ها بگذریم .
زمانی که تمام گفته های من وجود داشته باشه .
و مشتری بدون اینکه بابت هزینه پرداختی رضایت کامل داشته باشه
مطمعنا برای اون شرکت یا فروشنده اون مشتری
خواسته یا ناخواسته تبلیغ می کنه و دوستان یا آشنایان رو برای خرید از شرکت شما
تشویق می کنه
تمام این پشتیبانی ها بالاخره هزینه می خواد تا یه شرکت به موفقیت خودش برسه
حتی تو کیفیت باید ببینه نظر مشتری از سرویسی که داره استفاده می کنه چه معایبی داره
تا بتونه سطح کیفی کارش رو بالا بکشه
ویرایش توسط vps-baran.ir : June 16th, 2012 در ساعت 16:25
-
-
June 16th, 2012, 16:24
#13
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
iranian-portal
با تشکر از شما که حرف های بنده رو کامل و بدون عیب و نقص متوجه شدید
خوب مشکل می دونید چیه
شما منظورتون رو بد رسوندید اگه یه بار نوشته اولتون رو بخونید
متوجه میشید که اول اومدید گلایه کردید از اونایی که گرون می فروشن حتی بدون اینکه اشاره ای
به ساپورت نکردن بکنید
بعدش اومدید با یه متن دیگه گفتید
لطفا متن خودتون رو مجدد بخونید
ویرایش توسط vps-baran.ir : June 16th, 2012 در ساعت 16:34
-
-
June 16th, 2012, 16:39
#14
عضو انجمن
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
عجب
ایشون دارن میگن آقا با گرفتن پول بیشتر مخالف نیستن با این مخالف هستن که چرا پول بیشتر میگیرن متعهد نمیشن دربرابر چیزی که به مشتری فروختن
خیلی ها هستن که هزینه کمتری میگیرن اما کاملا متعهد میشن.
مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...
منظور ایشون تا جایی که بنده فهمیدم اینه
دوست عزیز این روند کاری اصلا استاندارد نیست و شرکت های بزرگ در دنیا این روال رو در پیش نمیگیرند
موارد زیادی هست که از یک تاپیک نمی توان انتظار داشت متاسفانه آشفته بازاری هست و با صحبت 10-20 نفر ما در اینجا کاری از پیش نخواهد رفت
بارها گفتم شما اکثر سرویس دهنده هایی که از دید خودتون معتبر هستند رو در نظر بگیرید زمانی که دلار 1300 بود قیمت ها با الان که 1900 هست چقدر فرق داره ؟ (یا نداره یا بسیارکم ) این هزینه باقی مونده داره از جیب سرویس دهنده میره
کسی ام نمیاد قیمت هاشو ببره بالا چون هر روز دارن می بینن افرادی متاسفانه قیمت های عجیبی رو ارائه میدن ، که کیفیت پایینی دارند ولی موردی که هست اینه که ما نمیتونیم کلاس توجیهی برای هر مشتری بذاریم و بگیم چرا اون آقا داره ارزون میده
واقعا این حرفه خیلی نابهسامان شده و همکارانی که شبانه روزی در حال تلاش هستند اصلا دست مزد کارهاشون رو دریافت نمی کنند
امیدوارم روزی برسه که شاهد رشد هرچه بیشتر افراد در این زمینه باشیم
یه روز دنیا رو کولِـمون حـالا فصل رُکـودمون ...
-
-
June 16th, 2012, 18:41
#15
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
m3hdi
دوست عزیز این روند کاری اصلا استاندارد نیست و شرکت های بزرگ در دنیا این روال رو در پیش نمیگیرند
موارد زیادی هست که از یک تاپیک نمی توان انتظار داشت متاسفانه آشفته بازاری هست و با صحبت 10-20 نفر ما در اینجا کاری از پیش نخواهد رفت
بارها گفتم شما اکثر سرویس دهنده هایی که از دید خودتون معتبر هستند رو در نظر بگیرید زمانی که دلار 1300 بود قیمت ها با الان که 1900 هست چقدر فرق داره ؟ (یا نداره یا بسیارکم ) این هزینه باقی مونده داره از جیب سرویس دهنده میره
کسی ام نمیاد قیمت هاشو ببره بالا چون هر روز دارن می بینن افرادی متاسفانه قیمت های عجیبی رو ارائه میدن ، که کیفیت پایینی دارند ولی موردی که هست اینه که ما نمیتونیم کلاس توجیهی برای هر مشتری بذاریم و بگیم چرا اون آقا داره ارزون میده
واقعا این حرفه خیلی نابهسامان شده و همکارانی که شبانه روزی در حال تلاش هستند اصلا دست مزد کارهاشون رو دریافت نمی کنند
امیدوارم روزی برسه که شاهد رشد هرچه بیشتر افراد در این زمینه باشیم
خب الان این حرف شما ربطش به حرف بنده که گفتم :
مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...
و درشت کردید چیه؟منظور ما پشتیبانی و توجه به مشتری هست نه ارزان یا گران شدن دلار و قیمت های عجیب غریب - اصلا متوجه نشدم.
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
June 17th, 2012, 00:27
#16
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
خب الان این حرف شما ربطش به حرف بنده که گفتم :
مثلا درباره قطعی که کسی که کمتر هزینه میگیره 10 روز اضافه کرده اما کسی که بیشتر هم گرفته 3 روز دان بوده بعد روشن کرده هیچ جوابی هم نداده و ...
و درشت کردید چیه؟منظور ما پشتیبانی و توجه به مشتری هست نه ارزان یا گران شدن دلار و قیمت های عجیب غریب - اصلا متوجه نشدم.
مشکل اینه که ما هنوز به حدی نرسیدیم که بتونیم قبول کنیم مشکل داریم!!!
اشتباه این بود که من این تاپیک رو زدم فکر کردم خیلی ها به درج بالایی رسیدن که مشکل رو قبول داشته باشن
اما نه انگار ما هنوز خیلی خیلی عقب هستیم
ما تو مرحله ای گیر کردیم که هنوز نمیدونم مشکل داریم یا نه اگر داریم مشکل کار کجاست
و بدتر از همه تعصبی که روی کار داریم اجازه نمیده مشکل خودمون رو ببینیم!!!
بهتره تاپیک دیگه ادامه پیدا نکنه
جالب اینجاست که دقیقا همون سرویس دهنده های خوبی که من در دسته دوم مخاطب قرار داده بودمشون پیغام خصوص زدن و جویای مشکل خودشون بودن که آیا مشکل از اوناست یا خیر
نتیجه نهایی اینه که کسی که خوبه خوب میمونه و خوب تر میشه
کسی هم که در دسته دوم سوم قرار داره سر جاش درجا میزنه چون هنوز به درجه ای از تکامل نرسیده که مشکلش رو ببینه
-
-
June 17th, 2012, 01:02
#17
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا؟!
واقعا این بحث به جایی نمیرسه
هر کسی یه سیاست کاری
یه هدفی داره
واقعا نمیشه گفت که فلان کس گرون میده به جز چند شرکت که دمشون به جاهای دیگه وصله باقی شرکتها فکر این هستند که علاوه بر اینکه بتونن مشتری جمع کنند پول و خرجشونو هم در بیارند
خود ما قیمتهای ریسلیمون از پارسال 100 درصد افزایش داشت
چرا؟
چون واقعا دیدم نمیشه با این خرج از پس هزینه ها بر اومد
لایت اسپید 8 هسته سرور قوی پورت 1 گیگ ،خرید آنتی شلر و .... واقعا باید قیمتهام با شرکت x که این کارارو نکرده باید فرق کنه
-
تعداد تشکر ها ازAshkankamangar.ir به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2012, 01:27
#18
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا؟!

نوشته اصلی توسط
Ashkankamangar.ir
واقعا این بحث به جایی نمیرسه
هر کسی یه سیاست کاری
یه هدفی داره
واقعا نمیشه گفت که فلان کس گرون میده به جز چند شرکت که دمشون به جاهای دیگه وصله باقی شرکتها فکر این هستند که علاوه بر اینکه بتونن مشتری جمع کنند پول و خرجشونو هم در بیارند
خود ما قیمتهای ریسلیمون از پارسال 100 درصد افزایش داشت
چرا؟
چون واقعا دیدم نمیشه با این خرج از پس هزینه ها بر اومد
لایت اسپید 8 هسته سرور قوی پورت 1 گیگ ،خرید آنتی شلر و .... واقعا باید قیمتهام با شرکت x که این کارارو نکرده باید فرق کنه
خارج از صحبت همه دوستان در این تاپیکه ،اما به یه نتیجه رسیدیم طی این حدود دوسال کاری که مشتری ایرانی از 100 تاشون 98 تاشون میان نگاه میکنن که فضای هاست وب مثلا این یکی میده 5 مگ ماهانه 1 تومن اون یکی میده 5 مگ رو ماهانه 100 تک تومن میگن به اون بهتره
نمیان ببین شما آنتیشل ریختی یا ... یا نه. عمق کار را اون 2 نفر فقط نگاه میکنن از 100 تا مشتری.
با این حساب همیشه باید ضرر داد.
در مورد حس مسئولیت در قبال مشتری هم خیلی ها با این که انجام نمیدن مشتری صداش در نمیاد
الان iranian-portal یکی از همان 2 تا مشتری از 100 تا مشتری هست که تو مثال بالا گفتم.
iranian-portal با این پست ها و تاپیک ها به جایی نمیرسیم تا وقتی فرهنگ خرید و فروش پائینه تو کشور ما و بین ما ایرانی ها از این بهتر که هیچ باید دعا کنیم از این بدتر نشه ،که چون مقابله با این کم دانشی میشه بدبختی فروشنده ناچاره به این بدبختی و کم بودن فرهنگ جامعه دامن بزنه تا سود کنه و ضرر نکنه و همین امر روز به روز بدتر میشه و شاهد کم مسئولیتی فروشنده ها با قیمت حتی گرانتر به مشتریان خواهیم بود.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2012, 01:33
#19
-
تعداد تشکر ها از ilmavps به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2012, 12:27
#20
عضو دائم
پاسخ : واقعا چرا؟!
این موضوع اصلی تاپیک متاسفانه فرهنگ عمومی جامعه ما شده و نه فقط در هاستینگ. شما یک ساندویچی را ببین اولش با کیفیته وقتی معروف شد و مشتری هاش زیاد شد دیگه نمیشه غذاش رو خورد. شیرینی فروشی ها همینطور. رستوران ها همینطور. همه این موارد هم دلیلش یک چیزه: طمع برای کسب سود بیشتر. کیفیت گوشت و برنج و آرد رو میارن پایین، تعداد پشتیبان ها رو کم می کنند تا به سود بیشتر برسند. بعضی ها هم البته هستند که به سودشون و تجارتشون طور دیگه ای نگاه می کنند و پس از چند سال همچنان کیفیت کارشون را حفظ می کنند.
این فرهنگ عموم جامعه ماست و متاسفانه به این راحتی ها هم نمیشه درستش کرد.
-
تعداد تشکر ها ازshivahost به دلیل پست مفید