ما تو شرکت 2 موضوع رو داریم کار می کنیم که تو بخش اینترنت مسئولش منم
و میشه گفت مدیرعامل شرکت هم هستم
و موضوع دیگه شرکت هم مربوط به موبایل میشه که برادر بنده تو اون رسته کارهاش رو انجام میده
من نوشته های دوستان رو یه نگاه کوتاهی انداختم
و حق رو کامل به اقا فرشاد و آقای پارسیان می دم
حالا یه سوالی دارم که پاسخش رو هم میدم ولی جوابی هم داشتید بدید
کیفیت و پشتیبانی و مشتری مداری شامل چه چیزی میشه؟
زمانی که یه تیم 3 نفره یا بیشتر وقت و زمانشون رو برای پشتیبانی و بالا بردن سطح کیفی کار خودشون میزارن
نیاز به هزینه داره
و مشتری زمانی که نیاز به پشتیبانی داشته باشه کسی نباشه مشکل اون شخص رو حل کنه یا با تخییر
پاسخگو مشکل اون شخص باشن
اون فروشنده یا شرکت به درد این کار نمی خودن .
با اینکه هر چه قدر هم کیفیت بالایی داشته باشن
شرکتی موفق هست که در کنار کارشون به مشتری اهمیت بدن
حالا از این ها بگذریم .
زمانی که تمام گفته های من وجود داشته باشه .
و مشتری بدون اینکه بابت هزینه پرداختی رضایت کامل داشته باشه
مطمعنا برای اون شرکت یا فروشنده اون مشتری
خواسته یا ناخواسته تبلیغ می کنه و دوستان یا آشنایان رو برای خرید از شرکت شما
تشویق می کنه
تمام این پشتیبانی ها بالاخره هزینه می خواد تا یه شرکت به موفقیت خودش برسه
حتی تو کیفیت باید ببینه نظر مشتری از سرویسی که داره استفاده می کنه چه معایبی داره
تا بتونه سطح کیفی کارش رو بالا بکشه