شرکت وارز هاست شرکت فوق العاده خوبی هستش ها

ولی جناب هوشیار ناراحت نشید ولی برای نمایندگی شرکت شما اصلا مناسب نیست می دونید چرا ؟
شما قوانین رو خوب اجرا می کنید
ولی قوانین چیزی نیست که در لحظه عوض بشه ، هر شرکتی برای تغییر قوانین زمان میزاره

شما در لحظه تیکت می زنید در لحظه قوانین رو عوض می کنید نمونش رو 10 ها بار بهتون گفتم
شما نماینده رو به قدری لا فشار میزارید که به مشکل بربخوره
تو کیفیت و بار فنی شرکت شما حرفی نیست فوق العاده اما تو بخش مالی فوق العاده ضعیف عمل میکنید

نمیدونم شاید این خاصیت شرکت های ایرانی هستش که تا فعالیت رو باهاشون افزایش میدی ...


ما سیاسیت کاریمون رو برمبنای سیاست شما میچینیم

بدروود
سلام
مسائل مالی بر عهده جناب جلیلیان قرار دادیم که اخطار های دیتاسنتر و پهنای باند هم توسط ایشون ارسال می شود
احتمالاً مشکل شما سر تخفیفات هست درسته ؟؟
ما برای نمایندگان سال قبل 22 درصد تخفیف ارائه می کردیم
اما امثال اعلام کردیم که 16 درصد خواهد بود
چرا ؟؟
از سال گذشته تا امثلا حداقل قیمت سرورها اختصاصی شرکت بین 100 تا 200 هزار تومان گرانتر شده (( به دلیل افزایش دلار د تغییر میزان پهنای باند ها و سخت افزارهای مرغوب تر ))
به همین دلیل دیگر در حد توان ما نیست با 22 درصدر تخفیف به نمایندگان سرویس ارائه کنیم و در سال جدید با 16 درصد تخفیف سرویس ارائه میکنیم
مورد بعدی به احتمال زیاد همان مورد ترتیب سفارشات هست که این مورد مربوط به حداقل 6 ماه یا 7 ماه پیش است دقیقاً بعد از راه اندازی 4 یا 5 ماه بعد از سرویس های نمایندگی اعلام کردیم که هر 30 یا 40 روز سرویس نمایندگان بررسی می شود تخفیفات به صورت مرتب بر روی سرویس ها اعمال می شود
چرا ؟؟
به دلیل اینکه بارها خودم دیدم که کاربران عمداً سرویس های 8 - 12 - 16 درصد تخفیف خود را کنسل می کردند و ماه بعد مجدد همان سرویس را با همان ای پی درخواست می دادند تا با 22% تخفیف اعمال شود
اگر قرار باشد همه سرویس های کاربران با 22% اعمال می شد که دیگر عملاً سود و هزینه های ماه باید از غیب می رسید
همچنین همانطور که در قوانین وارزهاست نوشته شده است همیشه 3 سرویس اول هر نماینده با قیمت اصلی ارائه می شود
شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - قوانین استفاده از خدمات شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارز هاست
7 - کاربرانی که به صورت نمایندگی با وارهاست در خرید و فروش سرورهای مجازی فعالیت کنند در صورت داشتن سرویس های فعال به شرح ذیل از تخفیف برخوردار خواهند شد : تخفیفات در سال 1391 به شرح زیر برای نمایندگان ارائه می شود تا سه سرویس فعال اول با قیمت اصلی ارائه می شود از سرویس چهارم تا سرویس دهم با 8% تخفیف تقدیم خواهد شد از سرویس دهم تا سرویس بیستم با 12% تخفیف تقدیم می شود از سرویس بیستم به بعد با 16% تخفیف تقدیم می شود همچنین در ازای خرید هر 10 سرویس جدید (( بعد از دارا بودن 55 سرویس فعال )) یک سرویس به صورت یک ماه رایگان از پنل VDS1 یا VDS1-MIK تقدیم خواهد شد این شرایط شامل آفر ویژه نمی شود و همیشه سه سرویس ابتدایی کاربر با قیمت اصلی پرداخت می شود , همچنین سرویس های نمایندگان هر 35 روز یک بار بررسی می شود و مطابق آمار فوق بر روی پلن ها درصد ها ویرایش خواهد شد دلیل انجام این مورد , این است که همیشه سرویس های موجود به صورت دقیق درصد ها تعلق گیرد نه آنکه نمایندگان عمداً سرویس های ده درصد و ... خود را کنسل کنند و همان سرویس را با درصد تخفیف بیشتر مجدد ثبت کنند
در چیزی که من در سایتهای نمایندگان را بررسی کردم دیدم که مثلاً سرویسی که ما به نماینده ارائه میکنیم 17940 و قیمت اصلی آن 23 هزار تومان است نماینده ما حداقل این سرویس را در سایت خود با قیمت 27 تا 31 هزار تومان به فروش می رساند , هر چند که ما به سود نماینده کاری نداریم و هرچقدر که بخواهند می تواند سرویس را به کاربر خود واگذار کند , پس تغییر ترتیب سرویس هاعملاً هیچ مشکلی برای نمایندگان ایجاد نخواهد کرد
شاید از سود شما نهایت 500 تا 1500 تومان کمتر شود اما عملاً باز هم سود خوبی خواهید داشت و برای یک سرویس که از ما به صورت کامل تحویل میگیرد و به کاربر خود می دهید ؛ در کنار موارد دیگر مانند نصب و راه اندازی مجدد و پشتیبانی و ... که همه به عهده ما است این سود قابل توجه است
به همین دلیل در مدتی که سرویس نمایندگی درصدی سرورهای مجازی در وارزهاست راه اندازی شده است کاربران زیادی به سمت نمایندگی ما هدایت شده اند (( به این میگن تجارت بدون دردسر و بدون سرمایه اولیه ))
همانطور هم که می دونید اکثر نمایندگان ما هم بالای 35 تا 40 سرویس فعال موجود دارند که همین میزان برابر با حداقل کم کم 360000 هزار تومان سود خالص است که نسبت به نوع سرویس و تخفیف تعلق گرفته به هر کاربر در آمد آن نیز متفاوت است و کاربران فعال تر 100% سود بیشتری خواهند داشت
برای مثال اگر اشتباه نکنم شما حدود 60 سرویس فعال از ما موجود دارید با این تفاصیر و تغییرات کوتاه نباید زیاد چشم گیر باشد
قبول کنید زمانی که همه چیز را ما به عهده گرفته ایم و تنها زحمت نماینده انتقال متن مشخصات سرویس است , با وجود حجم کاری بالا اینگونه موارد نباید به چشم آید
هرچند قبول دارم گاهاً مشکلاتی هم به وجود آمده که از ارائه ما خارج بوده اما با توجه به تیم پشتیبانی 5 نفره وارزهاست و درخواست های بسیار بالا سعی شده همیشه برای نمایندگان اولیت کاری بیشتری قرار دهیم تا با خیال راحت به تجارت خود بپردازند , چون اعتبار نماینده , اعتبار ماست

در مورد بحث فنی و کیفیت هم نظر لطف شماست و این مورد را ما نباید ادعایی داشته باشیم , بلکه باید کاربران نظر بدن


سوال و امری بود در خدمت هستم