ضمنا هاستینگ مثل فروش جنس نیست که بشه قیمت ثابت روش گذاشت
به نظر من مثل 1جور مناقصه هست
هنر مدیر هاستینگ باید همین باشه که با روش هایی قیمت تمام شده رو واسه مشتری کم تر کنه
حالا بعضی ها که تازه وارد هستن بخاطر قیمت کیفیت رو فدا میکن که خوب اون مشخصه و مطمین باشید مشتری هم این چیزا رو میفهمه
پس اونی میتونه موفق باشه که سرویس خوب با قیمت مناسب ارایه بده
پس شما فرض کنید مشتریان کارشون رو تو مناقصه به شما میدن
اگر قیمت ها یکی بود که هرکس میومد1سرور میگرفت و با همون قیمت هم میفروخت و به ضرر همه بود!
ولی الان کسی که توانایی اینو داره که کیفیت و قیمت رو حفظ کنه موفقه
پس یکم که فکر کنید میبینید که اونجوری کار لوس میشه... در صورتی که الان افراد خبره ای در این کار هستن که قطعا موفق هستند