سلام
دوست ناعزیز در ابتدا من خدمت شما عرض کنم که مسله atilnic که پیش امده ارتباطی به شخص شما.نظر شما.دیدگاه شما و ... ندارد
در واقع به شما ارتباطی ندارد
اگر در زمنیه سرویس ها سوالی دارید بفرمایید در غیر این صورت بسیار بسیار اشتباه کردید که بیش از حد صحبتی کردید که باعث ناراحتی اینجانب شود و از حد خود فراتر بروید.
من امروز از مشکل این کاربر atilnic مطلع شدم (مدت زمانی در ایران نبودم و از طریق مطالعه تیکت ها و صحبت با همکاران مطلع شدم) قضیه به این شکل بوده که پس از سفارش این کاربر مشکلی در پرداختی ایشان ایجاد شده و در زمان رفع مشکل از طرف ایشان.اخرین سرور ما نیز فروش رفته بود.
این مشکل در روز شنبه ایجاد شده بود و به کاربر اطلاع دادیم که باید تا دوشنبه اولین روز کاری صبر کنند تا سرور های جدید ما در دیتاسنتر اماده شوند.
اینک هیچگونه مشکلی در تعداد سرور ها نداریم و کاربران میتوانند در هر لحظه پرداختی های خود و سفارش های خود را ارسال کنند و بین 2 تا 4 ساعت سرور اماده تحویل خواهد بود
از کاربر atilnic بابت مشکل ایجاد شده پوزش میطلبیم و با قیمت مناسب میتوانم جهت رفع کدورت سفارش را با تخفیف بهشون ارایه کنم.
امیدوارم در اینده مجدد از مشتری های افاق هاستینگ باشند.