یک دلیل ساده وجود داشت آن هم اینکه آفر پلن سه ماهه را شما اصرار داشتید یک ماهه بخرید که امکانش نبود. اگر جوابی به خواسته شما داده نشد دلیل به پایین بودن کیفیت یا نداشتن حرف نیست دوست گرامی.باز هم متشکریم از بابت نظرات
خوب اصرار من سر این بود شما جواب مشخصی ندادید من چند بار تیکت آوردم بالا از شما جواب بگیرم نشد !
به نظر من کارمندی که می شینه جواب مشتری میده باید اهداف شرکت دنبال کنه نه این که این دیگه چی می گه (من پیش خودم اینطوری فکر کردم)
اگه ایشون به من دو خط جواب می داد مشکلی پیش می اومد ؟در اصل باید اینطوری بود شما جواب می دادید امکان صادر کردن فاکتور یک ماهه نیست یا من خرید می کردم یا می گفتم دست شما درد نکنه .