سلامپشتیبانی سرور اختصاصی ها بصورتی هستش که هر مشکلی در مورد سرور اختصاصی داشتید در خدمتیم..
هادی جان در صورتی که قرار باشه هر موردی را شما انجام بدید بهتر هست در آپشن های خریدتون هزینه پشتیبانی برای موارد نرم افزاری را هم بگنجانید
برای مثال اگر یکی از کاربران هاردیسک سرورش مشکل پیدا کرد مثل قضیه هلند ما بعد شما حاضر هستید که رایگان سرورهای مجازیش را به هارد دیگه منتقل کنید و برای سرویس هاش ساعتها یا چند روز وقت بزارید و رایگان انجام بدید (( خودت دیدی که من سر انتقال 6 عدد سرورمجازی که روی یک هاردیسک بود با چه بدبختی اطلاعات را انتقال دادم , 100 بار یک سرویس را انتقال میدادم و قطع میشد ))
این را به این دلیل می گم که بعداً برای کاربران سوء تفاهم پیش نیاد و توقع هر موردی را از شما داشته باشن
موفق باشی