با سلام
دوستان بله حق با شماست , طی این 2 - 3 ماه پیش شرکت گذرگاه جهانی از نظر بحران پشتیبانی واقعا وضعیتش خراب بود و این رو هم طی صحبت هایی که بنده با اونها داشتم منکرش نبودند و خودشون قبول داشتند .
اما الان با اضافه کردن 2 کارمند جدید واقعا وضعیت پشتیبانیشون بهبود پیدا کرده و اکثر تیکت ها زیر 6 ساعت پاسخ داده میشه , دوستان بنده نه بازاریاب این شرکتم و نه کارمند این شرکت ! مثل تک تک شما ها مشتری این شرکت بودم و هنوزم که هنوزه هستم , بهتر نیست گذشته ها رو ول کنیم و آینده رو بچسبیم ؟؟ بالاخره واسه هر شرکت ممکنه مشکلاتی پیش بیاد و در وضعیت بحرانی و اضطراری قرار بگیره !
با آرزوی موفقیت برای تمامی سایت ها و شرکت های هاستینگ ایران - گروه میزبانی ملت هاست